ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ با صدای بی‌سیم Hi-Fi و لغو نویز فعال رونمایی شد

سامسونگ از ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ پرو – Samsung Galaxy Buds 2 Pro با فناوری‌های پیشرفته Hi-Fi و لغو نویز فعال رونمایی کرد.

سرانجام نسل جدید ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ با بدنه‌ای جمع و جورتر و فناوری لغو نویز بهبود یافته‌تر رونمایی شد. این ایریاد در سه رنگ جذاب ارائه خواهد شد و بدنه مات آن باعث شده بسیار زیبا به نظر برسد. اول از همه نگاهی به مشخصات اصلی این هدفون می‌اندازیم.

گلکسی بادز ۲ پرو ؛ بهترین ایرباد ساخته شده توسط سامسونگ

  • رنگ‌بندی: گرافیتی، سفید، بنفش
  • اسپیکر: کواکسیال دو طرفه سفارشی (توییتر +‌ ووفر)
  • صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi، صدای ۳۶۰ درجه‌ای با Direct Multi-Channel
  • لغو نویز فعال + میکروفون‌هایی با SNR بالا (دو میکروفون خارجی +‌ ۱ میکروفون داخلی)
  • صدای محیط
  • تشخیص صحبت
  • باتری ۶۱ میلی‌آمپر ساعتی داخل هر گوشی
  • کیس شارژ ۵۱۵ میلی‌آمپر ساعتی
  • شارژدهی تا ۵ ساعت/ جمعاً ۱۸ ساعت با کیس شارژ (حالت ANC روشن)
  • شارژدهی تا ۸ ساعت. جمعاً ۲۹ ساعت با کیس شارژ (حالت ANC خاموش)
  • بلوتوث ۵.۳، قابلیت سوئیچ خودکار
  • گواهی ضد آب IPX7 (فقط خود گوشی‌ها و نه کیس)

هدفون بی‌سیم گلکسی بادز ۲ پرو پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسل گذشته خودش داشته است. بدنه‌ی آن ۱۵ درصد کوچک‌تر شده و طراحی بهتری را ارائه می کند. سامسونگ این گوشی‌ها را به گونه‌ای طراحی کرده که بتوان ساعت‌ها بدون مشکل از آن‌ها استفاده کرد.

ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

ابعاد هر یک ۹.۹ در ۲۱.۶ در ۱۸.۷ میلی‌متر و وزن آن‌ها هم ۵.۵ گرم است. وزن کیس شارژ این ایرباد هم فقط ۴۳.۴ گرم اعلام شده است. سامسونگ این گوشی‌ها را در سه رنگ گرافیتی، سفید و بنفش وارد بازار خواهد کرد. و یکی از جذاب‌ترین ویژگی آن‌ها، گواهی ضد آب IP67 است که می‌تواند فقط گوشی‌ها (و نه کیس شارژ) را تا عمق ۱ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه سالم نگه دارد.

حداقل روی کاغذ این ایرباد بسیار امیدوارکننده ظاهر شده و پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی خودش داشته تا آن را یکی از «بهترین ایربادهای بی‌سیم سال ۲۰۲۲» بدانیم.

فناوری‌های صوتی پیشرفته Hi-Fi و ۳۶۰ درجه‌ای

اول از همه راجع به کیفیت صدای این گوشی‌ها اشاره باید کنیم که از صدای ۲۴ بیتی Hi-Fi پشتیبانی می‌کنند که برای استفاده از این فناوری گوشی گلکسی شما باید حداقل One UI 4.0 را اجرا کند. این فناوری نه تنها صدایی شفاف با کمترین تحریف ممکن را حتی در ولوم‌های بالا ارائه می‌کند تا نهایت لذت را از گوش دادن به موسیقی ببرید.، بلکه می‌توان از آن برای ویرایش دقیق صدا نیز استفاده کرد.

این گوشی‌ها همچنین از فناوری صدای ۳۶۰ درجه‌ای Direct Multi-Channel نیز پشتیبانی می‌کنند که می‌تواند شما را هنگام تماشای فیلم، غرق در اتفاقات آن کند. این هدفون از فناوری دالبی با ردیابی سر بهره می‌برد که شما را مجاب می‌کند تصور کنید دقیقاً از کدام سمت صدا به گوشتان می‌رسد.

ایرباد بی سیم گلکسی بادز ۲ پرو سامسونگ

فناوری لغو نویز فعال هم در گلکسی بادز ۲ پرو پیشرفت چشمگیری داشته و ۳ دسی‌بل بیشتر لغو نویز را ارائه می‌کند. این گوشی‌ها همچنین به لطف ۳ میکروفون با نسبت سیگنال به نویز بالا، بهتر از نسل قبلی صدای محیط پیرامون شما را مسدود می‌کنند. سیستم تشخیص صدا نیز در اینجا به کار رفته تا به محض تشخیص صحبت کردن شما با شخص خاصی، حالت Ambient Mode فعال شده و بتوانید صدای آن را هم بشنوید.

عمر باتری و شارژ

عمر باتری گلکسی بادز ۲ پرو خیلی شبیه به نسل اولش است. روی هر یک از گوشی‌ها یک باتری ۶۱ میلی‌آ»پر ساعتی تعبیه شده و کیس شارژ آن هم ۵۱۵ میلی‌آمپر ساعتی است. این به شما اجازه ۵ ساعت پخش موسیقی با حالت ANC روشن و افزایش آن تا ۱۸ ساعت به لطف کیس شارژ را می‌دهد.

بدون ANC این شارژدهی بیشتر هم خواهد شد و به ۸ ساعت به صورت مستقل و ۲۹ ساعت با استفاده از کیس شارژ افزایش پیدا می‌کند.

سامسونگ این هدفون بی‌سیم را با قیمت ۲۲۹ دلاری وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*