رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ شما را شگفت زده می‌کنند؛ سه رنگ جذاب و یک رنگ سفارشی

رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ، رنگ های بدنه گوشی تاشو پرچمدار جدید  Galaxy Samsung را به تصویر می‌کشد. در ادامه به طرح‌ها و رنگ‌های جذاب گلکسی زد فولد 4 سامسونگ همراه می‌شویم.

بالاخره نسل بعدی گوشی‌های تاشو کره‌ای که سورپرایز تابستانی کره‌ای‌ها هم محسوب می‌شوند، با جشنواره‌ای از رنگ‌های متنوع، پرچمدار ترین پردازنده در گوشی‌های اندرویدی و قابلیت‌های شگفت انگیز، از راه رسیدند. در این مطلب به رنگ‌های جذاب گلکسی زد فولد 4 سامسونگ نگاهی خواهیم داشت که بدون اغراق، کلاس این گوشی تاشو را به لیگ دیگری می‌برند.

گلکسی Z Fold 4 سامسونگ با چه رنگ‌هایی به بازار می‌آید؟

رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

رنگ بژ

نگ‌های جذاب گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

این رنگ شاید در نگاه اول کمی خسته کننده و تکراری به نظر برسد اما در ترکیب با لبه‌های تاشو گوشی، نمای از رنگ منحصر به فرد بژ – طلایی را وعده می‌دهد که مطمئنا هر کسی را به وجد می‌آورد. همچنین بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که بدنه بژ در رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ، یک رنگ اختصاصی به حساب نمی‌آید و مشتریان از همین الان می‌توانند آن را سفارش دهند.

سیاه فانتوم

نگ‌های جذاب گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

این رنگ مستقیما از نسل‌های قبلی این گوشی تاشو، به نسل بعدی ارث رسیده است. هرچند که گلکسی Z Fold 4 سامسونگ در رنگ سیاه فانتوم، قرار است کاملا مشکی باشد اما اگر پرچمدار جدید کره‌ای‌ها را با این رنگ بخرید و آن را در مقابل نور خورشید از جیب خود خارج کنید، یک گلکسی زد فولد 4 Samsung با رنگ خاکستری روشن را خواهید داشت.

رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که مزیت این رنگ در همراهی با قاب شیشه‌ای مات خلاصه می‌شود. به لطف طیف این رنگ مشکی و شیشه مات، اکنون هیچ اثر انگشتی بر روی قاب گوشی شما باقی نخواهد ماند.

سبز خاکستری (طیفی از رنگ سبز زیتونی)

نگ‌های جذاب گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

اگر طرفدار رنگ‌های خاص و با استایل هستید، حتما به سراغ این گزینه بیایید. گلکسی Z Fold 4 سامسونگ در بدنه‌ای از رنگ سبز خاکستری، شما را به خانه‌های اشرافی انگلستان پرتاب می‌کند و باعث می‌شود که در مهمانی‌ها و جشن‌ها، همیشه در مرکز توجه باشید. خبر خوب این است که در این نسخه هم دوباره شاهد قاب شیشه‌ای مات هستیم که به نوعی دشمن اثر انگشت‌ها محسوب می‌شود. به علاوه بد نیست بدانید که این رنگ هم به مانند گزینه بژ، یکی از رنگ بندی های استاندارد گلکسی Z Fold 4 سامسونگ به حساب می‌آید و رنگ سفارشی نخواهد بود.

رنگ بورگاندی/بورگوندی (سفارشی)

رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

این رنگ از یک نوشیدنی خاص فرانسوی نشات می‌گیرد پس طبیعی است که جزو انتخاب‌های خاص باشد. بله! پس از سه رنگ جذاب و دلربا، بالاخره به اولین رنگ سفارشی در رنگ بندی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ می‌رسیم. بورگوندی سامسونگ در این گوشی تاشو، دقیقا همان چیزی است که در سری S دیده بودیم. پس اگر به این رنگ عجیب و تک علاقه مند هستید، باید عجله کنید و هرچه زودتر، سفارش‌ خود را در سایت Samsung به ثبت برسانید.

به نظر شما بهترین گزینه در رنگ بندی گلکسی Z Fold 4 سامسونگ کدام مورد است؟ آیا فکر می‌کنید که کره‌ای‌ها، یک رنگ یا رنگ‌های دیگر را از قلم انداخته‌اند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*