اوپو واچ 3

اوپو واچ 3 با پلتفرم اسنپدراگون W5 و صفحه نمایش LTPO رسما معرفی شد

ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ – Oppo Watch 3 با چیپست اسنپدراگون W5 و سیستم عامل Wear OS رونمایی شد. این ساعت در دو مدل معمولی و پرو عرضه می‌شود.

کمپانی اوپو طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی از ساعت های هوشمند سری اوپو واچ ۳ رونمایی کرد. این خانواده در دو نسخه Watch 3 و Watch 3 Pro عرضه خواهد شد. این کمپانی امروز محصولات دیگری نظیر مچ بند سلامت اوپو بند ۲ را نیز معرفی کرده است.

اوپو واچ جدید از یک نمایشگر مربعی مثل نسل گذشته خودش استفاده می‌کند. فریم آن آلومینیومی بوده و از بدنه فایبرگلاس استفاده می‌کند. واچ ۳ از یک نمایشگر ۱.۷۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۳۰ در ۳۷۲ پیکسلی بهره می‌برد. در حالی که نسخه پرو آن به نمایشگر بزرگ‌تر ۱.۹۱ اینچی LTPO OLED خمیده با رزولوشن ۴۹۶ در ۳۷۸ پیکسل مجهز شده است. هر دو تراکم پیکسلی 326ppi را ارائه می‌کنند، در حالی که مدل پرو از یک تاج کنترلی نیز برخوردار است.

این دو ساعت هوشمند از چیپست Snapdragon W5 کوالکام قدرت می‌گیرند که ۱ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. این دو از چیپ داخلی Apollo 4 Plus ساخت خود اوپو نیز قدرت می‌گیرند و می‌توانند دو سیستم عامل ColorOS Watch مبتنی بر Wear OS و RTOS را اجرا کنند.

با استفاده رایج، مدل پرو (با باتری ۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی) می‌تواند تا ۵ روز دوام بیاورد، در حالی که مدل معمولی (باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی) شارژدهی ۴ روزه دارد. همراه LTE، یک روز از عمر باتری این ساعت‌ها کاسته می‌شود و با استفاده سنگین ۱ روز و نیم کمتر شارژدهی خواهند داشت. اما اگر بخواهید از حالت RTOS استفاده کنید، شارژدهی دو هفته‌ای را ارائه خواهد کرد.

اوپو واچ 3

با توجه به اطلاعات موجود، اوپو واچ ۳ بهترین ساعت هوشمند Wear OS از نظر عمر باتری است. این احتمالاً به خاطر چیپ اسنپدراگون W5 است که در زیر قاب آن حضور دارد.

از دیگر امکانات ساعت‌های Oppo Watch 3 می‌توان به اتصال LTE، بلوتوث ۵.۰ و NFC اشاره کرد. این ساعت‌ها از گواهی ضد آب 5ATM برخوردارند و تمامی سنسورهای مهم از جمله شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما، حسگر ضربان قلب نوری را ارائه می‌کنند. مدل پرو به جز این‌ها، نوار قلب الکترونیکی را نیز در بر می‌گیرد. این ساعت هم با گوشی‌های اندرویدی و هم آیفون‌های اپل کار می‌کند.

قیمت ساعت های هوشمند اوپو واچ ۳

اوپو قرار است نسخه معمولی این ساعت را با قیمت‌های ۲۳۷ و ۲۵۲ دلاری و نسخه پرو را با قیمت‌های ۲۹۶ و ۳۱۱ دلاری وارد بازار کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*