اوپو بند 2

اوپو بند 2 با صفحه نمایش AMOLED و باتری 14 روزه معرفی شد

مچ بند سلامت اوپو بند 2 – Oppo Band 2 با یک نمایشگر امولد بزرگ و امکانات جذابی مثل عمر باتری و امکان استفاده هنگام شنا رونمایی شد.

روز گذشته کمپانی اوپو میزبان یک رویداد خبری در چین بود که در آن از نسل جدید مچ‌بند هوشمند اوپو بند 2 ، ساعت‌های اوپو واچ ۳، یک تلویزیون هوشمند به نام K9x و چند محصول دیگر رونمایی کرد.

اوپو بند 2 به یک نمایشگر ۱.۵۷ اینچی AMOLED مجهز است، تا ۱۴ روز شارژدهی باتری دارد و بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی را در بر می‌گیرد. این ساعت هوشمند در دو نسخه NFC و بدون NFC ارائه می‌شود که به جز این مورد، در ظاهر و امکانات شبیه به هم هستند.

مشخصات فنی اوپو بند 2

مچ بند جدید کمپانی اوپو از یک نمایشگر بزرگ هم اندازه با ساعت‌های هوشمند بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این نمایشگر ۵۰۰ نیت است و ظاهر و طراحی بسیار باکیفیتی هم دارد. سازنده هیچ دکمه‌ای را روی بدنه این گجت پوشیدنی تعبیه نکرده است. این دیوایس ابعاد ۴۵.۳ در ۲۹.۱ در ۱۰.۶ میلی‌متری و وزن تنها ۳۳ گرمی دارد.

اوپو بند 2

از دیگر امکانات Oppo Band 2 می‌توان به ۲۰۰ واچ فیس مختلف اشاره کرد. علاوه بر این با قابلیت AI Wear Dial 2.0 همراه است که به کاربر اجازه می‌دهد واچ فیس روی مچ بند خودش را با لباس‌هایش ست کند. بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی در این دیوایس قرار گرفته که شامل مسابقات ورزشی، تمرینات ورزشی، شنا و غیره می‌شود.

این بند هوشمند از پردازنده Apollo 3.5 با ۸ مگابایت PSRRAM و ۱۲۸ مگابایت حافظه NAND استفاده می‌کند. باتری داخلی ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژدهی داشته باشد. ضمن اینکه از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها مچ بند اوپو از فناوری نظارت ۲۴ ساعته ضربان قلب و خواب نیز بهره می‌برد و به لطف گواهی 5ATM، به طور کامل در برابر آب مقاوم است که می‌تواند به معنای شنا کردن با آن باشد.

قیمت اوپو بند ۲

اوپو از هم اکنون این مچ بند هوشمند را در چین پیش‌فروش کرده است. نسخه استاندارد این بند ۲۴۹ یوان چین است، در حالی که برای خرید نسخه NFC آن باید ۲۷۹ یوان بپردازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*