تلویزیون هوشمند اوپو K9x

تلویزیون هوشمند 50 اینچی اوپو K9x با قیمت باورنکردنی معرفی شد

تلویزیون هوشمند 50 اینچی اوپو K9x با رزولوشن 4K، چیپست مدیاتک، دستیار صوتی اختصاصی و قیمت اقتصادی در چین رونمایی شد.

اوپو از تلویزیون هوشمند جدید 50 اینچی خود در قالب سری Oppo K9x در چین رونمایی کرد. این شرکت پیش‌تر یک مدل 65 اینچی از این سری را نیز عرضه کرده بود. تلویزیون جدید اوپو دارای ویژگی‌هایی نظیر وضوح 4K، نرخ نوسازی 60 هرتز و چیپست 4 هسته‌ای مدیاتک است. هم‌چنین طبق ادعای سازنده، این تلویزیون هوشمند با نرخ روشنایی حداکثر 280 نیت عرضه خواهد شد.

مشخصات و قیمت تلویزیون هوشمند 50 اینچی اوپو K9x 

تلویزیون هوشمند 50 اینچی Oppo K9x، از ویژگی‌های چشم‌گیری نسبت به برچسب قیمتی برخوردار است. نمایشگر 50 اینچی آن از پنل LED-backlit بهره می‌برد و وضوح کامل 4K را ارائه می‌دهد. هم‌چنین طبق ادعای اوپو، این نمایشگر از قابلیت نمایش 10.7 میلیارد رنگ و فناوری کاهش نور آبی برای به حداقل رساندن فشار به چشم استفاده می‌کند.

تلویزیون هوشمند oppo k9x

طبق گفته این شرکت چینی، تلویزیون 50 اینچی اوپو K9x دارای دقت رنگی در سطح مشابه با نمونه‌های پرچم‌دار است. هم‌چنین امکان بهبود فریم به فریم کیفیت تصویر در تمام موقعیت‌ها فراهم شده و یک الگوریتم PQ بر پایه هوش مصنوعی نیز توسط اوپو برای این دستگاه طراحی شده است.

تلویزیون هوشمند K9x دارای حداکثر سطح روشنایی 280 نیت است، بنابراین اگر انتظار تماشای محتوایی با استفاده از فناوری HDR را دارید، احتمالا ناامید خواهید شد. علاوه بر این، تلویزیون Oppo به یک چیپست چهار هسته‌ای مدیاتک با 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز است. هم‌چنین این تلویزیون از دو بلندگوی یکپارچه با توان 20 وات و پشتیبانی از فناوری صدای دالبی بهره می‌برد.

در بخش نرم‌افزاری، تلویزیون جدید اوپو با استفاده از رابط کاربری ColorOS اجرا می‌شود و فاقد هرگونه نرم‌افزار از پیش نصب شده خواهد بود. این محصول را می‌توان با استفاده از دستیار صوتی Xiaobu کنترل کرد. اوپو K9x دارای سه پورت HDMI و یک درگاه اترنت است و علاوه بر این، از وای‌فای دو بانده نیز برای اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون 50 اینچی اوپو K9x از هم‌اکنون در چین، با قیمت 1399 یوان (207 دلار) عرضه شده و از طریق وب‌سایت رسمی Oppo Store قابل سفارش است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام، تمام شرکتهایی که تو ساخت گوشی فعالیت دارن درکنار گوشی حتما تلوزیون رو هم تولید میکنن، مثل شیائومی، هانر، هواوی، معروفترینش که سامسونگه، خب این تلوزیون کمپانی اوپو با مشخصاتی که داره و الخصوص قیمت 200 دلاری واقعا عالیه، یعنی الان با همین قیمت تو ایران بود قیمتش با دلار30 تومانی حساب کنیم میشه6میلیونو100 هزارتومان،البته خب با چنین قیمتی اونم تو ایران باید تو خواب ببینیم، اگه تو ایران بیاد که مطمعنأ نمیاد، هیچی نباشه دوبرابر میشه یعنی حتما400 دلار میشه، من به دولت چین کاری ندارم که بگم کمونیستی هستنو اینطورن و اونطورن چون هرچی باشن میبنیم که دارن دنیارو فتح میکنن از لحاظ اقتصادی، کمپانیهاش خوبی که دارن برای مردم خودشون جنس های با کیفیت و ارزان میزنن، ولی تو کشور ما نه، بدترین و گرونترین جنس رو برای مردم ما میزنن خوبهاشو صادر میکنن، البته خب چین فرقم داره حداقل 1ونیم میلیارد جمعیت داره و هرشرکتی فقط داخل کشور چین محصولات خودشو بفروشه براش بسه واسه همینم جنس های خوب با قیمت خوب رو برای مردم خودش میسازه و همون جنس خوب رو حتی بهترشو صادر میکنه به بازار آمریکا و اروپا، نگاه نکنید آشغالهشو میفرسته برای ما، که البته اونم تقصیر اونا نیست تقصیر شرکتی هستش که میره جنس اشغال رو سفارش میده، وگرنه اگه جنس خوب رو سغارش بدن مطمعنأ جنس خوب وارد میشه، خب دیگه زیاد شد حرفهام، موفق باشید، انشاله ماهم یکروزی به این جاهایی که چین رسیده میرسیم الیته اووقت چین ابرقدرت اول اقتصاد جهان هستش

  2. چجور بابد این تلویزیون را خریداری کنم