ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 Pro امروز معرفی می‌شود + اولین عکس رسمی

زمان عرضه ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 Pro اعلام شد. در ادامه می‌توانید اولین عکس رسمی از طراحی شیائومی واچ اس 1 پرو را مشاهده کنید.

شیائومی اخیرا تایید کرد که مجموعه‌ای از محصولات جدید خود از جمله گوشی میکس فولد 2، تبلت شیائومی پد 5 پرو 12.4 و ایربادز شیائومی بادز 4 پرو را در روز 11 آگوست، یعنی امروز معرفی خواهد کرد. این محصولات طی یک رویداد با سخنرانی مدیرعامل و بنیان‌گذار این شرکت چینی یعنی لی جون رونمایی می‌شوند.

اکنون ساعاتی قبل از برگزاری این مراسم، تیزر جدیدی توسط شیائومی منتشر شده که نشان می‌دهد یک ساعت هوشمند جدید با نام شیائومی واچ S1 Pro نیز در همین رویداد معرفی خواهد شد. این ساعت هوشمند، یک نسخه ارتقا یافته از Watch S1 محسوب می‌شود که در دسامبر سال 2021 عرضه شده بود.

طراحی ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 Pro

امروز صفحه رسمی شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo اولین عکس رسمی از شیائومی واچ اس 1 پرو را به اشتراک گذاشت که علاوه بر طراحی ظاهری این ساعت، تاریخ عرضه آن را نیز نشان می‌دهد. شیائومی تایید کرده که این ساعت امروز در کنار سایر محصولات جدید معرفی می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 Pro

همانطور که از نام این ساعت می‌توان حدس زد، شیائومی واچ S1 Pro نسخه جدید و ارتقا یافته S1 خواهد بود. طبق پوستر رسمی منتشر شده از سوی شیائومی، می‌توان دید که این ساعت جدید از لحاظ طراحی تغییرات کوچکی را نسبت به مدل قبلی تجربه کرده است. به عنوان مثال دکمه‌های دوگانه در ساعت Watch S1 جای خود را به یک تاج دیجیتالی و همچنین دکمه‌ای داده که نامرئی به نظر می‌رسد.

ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 Pro

نمایشگر شیائومی واچ اس 1 پرو حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به واچ اس 1 دارد و قاب آن نیز باریک‌تر شده است. این ساعت هوشمند در سه رنگ مختلف به بازار عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که در حال حاضر شیائومی این ساعت را فقط در بازار چین عرضه می‌کند و هنوز مشخص نیست که آیا این ساعت در دسترس مشتریان سایر کشورها نیز قرار می‌گیرد یا خیر. در صورتی که شیائومی تصمیم بگیرد ساعت S1 Pro را برای بازارهای بین‌المللی عرضه کند، احتمالا آن را در رویداد معرفی گوشی شیائومی 12T معرفی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*