مشخصات گوشی ZTE Nubia Z9 Max Elite فاش شد : سنسور اثر انگشت در لبه‌های کناری گوشی!

به تازگی اطلاعات گوشی جدید ZTE Nubia Z9 Max Elite از طریق مرکز صدور گواهینامه های TENNA چین منتشر گردیده است.به نظر می رسد که زمان زیادی تا رونمایی رسمی و معرف رسمی این گوشی به بازار باقی نمانده باشد.نکته جالب در تصاویر فاش شده از این گوشی ، وجود سنسور اثر انگشت در لبه های کناری آن است.

بر اساس اطلاعات فاش شده ، گوشی‌هوشمند ZTE Nubia Z9 Max Elite داری پردازنده‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی خواهد بود. نمایشگر ۵.۵ اینچی این گوشی ار رزولوشن فول‌اچ‌دی پشتیبانی خواهد کرد و دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی نیز برای دوربین اصلی و جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است. ۳ گیگابایت رم به همراه حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی و حسگر اثر انگشت در کناره‌ی گوشی از دیگر مشخصات فاش شده در مورد گوشی Nubia Z9 Max Elite است.

گفته می‌شود این گوشی دارای نسخه‌ی ۵.۱.۱ سیستم‌عامل اندروید بوده و ابعاد آن نیز ۱۵۴.۷۹x 76.69 × ۸.۰میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۶۵ گرم خواهد بود. شرکت ZTE قصد دارد این گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار کند. از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی می‌توان به بلوتوث، وای فای و نسل چهارم اینترنت همراه ۴G/LTE اشاره کرد. انتظار می‌رود که گوشی جدید شرکت LTE دارای باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی آمپری باشد و از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز پشتیبانی کند.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*