آیفون 14 پرو قیمت

آیفون 14 پرو افزایش قیمت دارد اما افزایش فضای ذخیره سازی خیر!

بر اساس اطلاعات جدید، آیفون 14 پرو – iPhone 14 Pro علیرغم افزایش قیمت، با همان ظرفیت‌های پیشین حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر، نسل جدید آیفون‌های خود را رونمایی کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها، خانواده آیفون 14 متشکل از چهار عضو خواهد بود که دو تا از آن‌ها مدل‌های پرو و دوتای دیگر غیر پرو هستند.

پیش از این اطلاعات مختلفی در خصوص مشخصات فنی نسخه‌های مختلف آیفون 14 منتشر شده بود. بر اساس یکی از مهم‌ترین آن‌ها، نسخه‌های پرو از iPhone 14 در نسخه پایه حافظه بالاتری در مقایسه با مدل‌های غیر پرو خواهند داشت. با این وجود بر اساس اطلاعات جدیدی که از منابع موثق منتشر شده است، به نظر می‌رسد این خبر صحت نداشته باشد!

آیفون 14 پرو؛ همان حافظه اما گرانتر!

اطلاعات جدید پیرامون آیفون 14 توسط MacRumors به نقل از تحلیلگر شناخته‌شده، جف پو منتشر شده است.‌ در هفته‌ها و ماه‌های گذشته، منابع فراوانی به افزایش قیمت آیفون‌ها در مقایسه با سال گذشته اشاره داشتند. با این حال در روزهای اخیر دسته دیگری از اطلاعات تکمیلی حاکی از این بودند که در ازای این افزایش قیمت، اپل ظرفیت پایه نسخه‌های پرو از آیفون 14 را ارتقا خواهد داد. بر این اساس، منابع مورد بحث از حداقل ظرفیت 256 گیگ برای آیفون 14 پرو و پرو مکس خبر می‌دادند.

آیفون 14 پرو قیمت

در صورتی که این شایعات صحت داشته باشد، افزایش قیمت نسخه‌های پرو از آیفون 14 تا حدودی توجیه می‌شود و قیمت مدل پایه این محصولات نزدیک به مدل‌های گران‌قیمت‌تر از آیفون 13 خواهد شد. با این وجود، جف پو اعلام کرده که علیرغم عرضه آیفون 14 در ظرفیت‌های مختلف حافظه، شروع ظرفیت از 128 گیگ بوده و نسخه‌های گران‌قیمت‌تر به ترتیب 256 گیگ، 512 گیگ و یک ترابایت حافظه خواهند داشت.

پیش از این همچنین شایعاتی نیز پیرامون عرضه iPhone 14 در ظرفیت دو ترابایتی منتشر شده بود؛ اما پو بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارد، این احتمال را رد می‌کند.

البته باید دقت کرد که اطلاعات کنونی در خصوص آیفون 14 تماما بر اساس شایعات و حدس و گمان‌هاست و نباید به عنوان اطلاعات دقیق و قطعی تلقی شود.

با نزدیک شدن زمان رونمایی از گوشی‌های iPhone 14 رفته رفته خبرهای بیشتری از این گوشی‌ها منتشر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌کنیم با گجت نیوز همراه باشید تا در جریان جدیدترین اخبار گوشی‌های جدید کوپرتینویی‌ها قرار بگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*