خودروهای سایپا

از ابتدای شهریور، تمام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی فروخته می‌شوند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد از ابتدای شهریور 1401 تمام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی به بازار عرضه خواهند شد.

محمد علی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد از در بهمن سال 1400 میزان خودروهای ناقص در پارکینگ‌های این گروه خودروسازی به 80 هزار دستگاه رسیده بود، اما طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طی 7 ماه گذشته توانستیم این تعداد را به صفر برسانیم. وی افزود در حال حاضر تعداد تولید خودرو در گروه سایپا به 2 هزار دستگاه در روز رسیده و از میان آنها تمام محصولات داخلی هستند و هیچ محصول مونتاژی در خطوط تولید وجود ندارد.

عرضه تمام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد با توجه به این که تولید این گروه خودروسازی افزایش پیدا کرده است، از ابتدای شهریورماه تمام خودروهای سایپا بدون قرعه کشی و محدودیت‌های ثبت نامی به مشتریان عرضه خواهند شد.

تیموری در ادامه با اشاره به این که دانشگاه‌ها به عنوان دومین فضای دانش‌بنیان تمام کشورها محسوب می‌شوند گفت از زمانی که به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا منصوب شدم تا به امروز برای استفاده از امکانات وزارت علوم و توان علمی و آزمایشگاهی دانشگاه‌های سراسر کشور حدود 7 تفاهم‌نامه با وزارت علوم به امضا رساندم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه تاکید کرد در همین راستا طی تفاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه نوشیروانی دانشگاه بابل منعقد کردیم تصمیم بر آن شد تا در سال آینده طی همکاری با یکدیگر بتوانیم نسخه هیبریدی شاهین را تولید و به بازار عرضه کنیم.

تیموری با اعلام این که سایپا قصد دارد 8 محصول جدید را به بازار عرضه کند گفت خودروی عمومی ون 15 نفره گازسوز تا پایان سال 1401 روانه بازار خواهد شد که در کاهش آلایندگی تاثیر زیادی خواهد داشت. وی افزود ما تولید خودروهای تجاری را برای این که مردم بتوانند از آنها کسب درآمد کنند در دستور کار خود قرار دادیم.