آینده شگفت انگیز گوشی های سامسونگ

ویدیو کوتاهی از آینده شگفت انگیز گوشی های سامسونگ منتشر شد

ویدیوی کوتاهی از آینده شگفت انگیز گوشی های سامسونگ افشا شده که یک گوشی تاشوی جدید، گوشی رول شدنی و یک دستگاه عجیب را نشان می‌دهد.

یک ویدیوی کوتاه فاش شده در وب، آینده شگفت انگیز گوشی های هوشمند سامسونگ و سه پروژه جدید این شرکت را نشان می‌دهد. در این ویدیو می‌توانیم دستگاهی با سه صفحه نمایش تاشو، دستگاهی که شبیه به یک کنسول بازی قابل حمل است و یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش رول شدنی را مشاهده کنیم.

اگرچه سامسونگ به تازگی گوشی های هوشمند تاشو جدید خود را با نام گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 معرفی کرد، اما این شرکت کره‌ای در حال بررسی پروژه‌های جدید گوشی های هوشمند تاشو خود است. البته آینده شگفت انگیز گوشی های سامسونگ محدود به گوشی های تاشو نمی‌شود. اکنون یک ویدیوی کوتاه فاش شده که نشان می‌دهد سامسونگ سخت در حال کار روی گوشی هایی با صفحه نمایش رول شدنی است.

آینده شگفت انگیز گوشی های سامسونگ

برای یادآوری باید بگوییم ال جی اولین سازنده‌ای بود که این ماجراجویی را آغاز کرد. در ماه ژانویه 2021 و در جریان نمایشگاه CES در لاس وگاس امریکا، ال جی از یک گوشی با صفحه نمایش رول شدنی با نام LG Rollable رونمایی کرد. این گوشی هرگز به بازار عرضه نشد، چرا که ال جی از آن زمان به بعد بازار گوشی های هوشمند را ترک کرد. با وجود این، سازندگان دیگر نیز در حال کار روی توسعه یک گوشی هوشمند رول شدنی هستند که از جمله آنها می‌توان به شرکت‌های اوپو، موتورولا و سامسونگ اشاره کرد.

بنابراین در نوامبر 2021، سامسونگ اولین مدل مفهومی از صفحه نمایش OLED رول شدنی خود را معرفی کرد. از آن زمان به بعد خبر جدیدی از این پروژه منتشر نشد و حالا تصاویر و ویدیوی کوتاه تازه‌ای از این گوشی هوشمند به نمایش گذاشته شده است. این فیلم را یک حساب کاربری توییتری به نام Ice Universe افشا کرده و در واقع یک تیزر از شرکت سامسونگ است. در ویدیوی مذکور شاهد یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش رول شدنی هستیم و حالت رول شده و حالت بصری آن به صورت باز شده را نشان می‌دهد.

ویدیوی آینده شگفت انگیز گوشی های سامسونگ را تماشا کنید

همانطور که در این ویدیو می‌بینید، گوشی رول شدنی مذکور تنها دستگاهی نیست که در پروژه‌های بعدی سامسونگ قرار گرفته، بلکه این شرکت بزرگ کره‌ای سه دستگاه جدید را در این ویدیوی کوتاه به نمایش گذاشته است. در ادامه‌ی ویدیو، یک گوشی هوشمند تاشو جدید را می‌بینیم که نمایشگر آن به جای یک بار (مثل گلکسی زد فولد 4)، دو بار تا خورده و در واقع این نمایشگر به سه قسمت تقسیم شده است. همچنین یک دستگاه جدید که شبیه به یک کنسول بازی قابل حمل است مشاهده می‌شود. هنوز نمی‌توان گفت این دستگاه واقعا چه کاربردی دارد، اما احتمال دارد یک گوشی هوشمند یا تبلت بزرگ تاشو باشد که پس از باز شدن به یک کنسول بازی قابل حمل تبدیل می‌شود.

به هر حال این طرح‌های مفهومی نشان دهنده آینده شگفت انگیز گوشی های هوشمند سامسونگ هستند و به ما می‌گویند که این شرکت کره‌ای برنامه‌های بزرگی برای آینده گوشی های تاشو و رول شدنی در سر دارد. در زیرنویس این ویدیو نیز آمده که این‌ها نسل بعدی محصولات هستند. به احتمال زیاد سامسونگ در ماه‌های آینده و به خصوص در نمایشگاه CES 2023 جزئیات بیشتری را درباره پروژه‌های مختلف خود به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*