نیسان آبی زامیاد

نیسان آبی زامیاد با کاهش 100 نمره منفی، تازه 2 ستاره شد!

معاون کیفیت شرکت زامیاد اعلام کرد 100 نمره منفی نیسان آبی زامیاد طی 4 ماه کاهش پیدا کرد و این وانت سرانجام توانست 2 ستاره ایمنی را دریافت کند.

سیدمحمد موسوی، معاون کیفیت شرکت زامیاد عنوان کرد از آنجایی که موضوع کیفیت در این شرکت خودروسازی بسیار حائز اهمیت است، طی بازه زمانی 4 ماهه از ابتدای سال 1401 در راستای تولید و عرضه محصول با کیفیت توانستیم 100 نمره منفی وانت زامیاد را کاهش دهیم. از این رو وانت نیسان آبی سرانجام توانست دو ستاره کیفی را از آن خود کند.

جزئیات کسب 2 ستاره ایمنی توسط نیسان آبی زامیاد

معاون کیفیت شرکت زامیاد در خصوص کاهش 100 نمره منفی وانت زامیاد در بازه 4 ماهه عنوان کرد معاونت کیفیت زامیاد با دستور مستقیم مدیرعامل این شرکت در راستای طراحی و اجرای پروژه‌های کیفیتی چند طرح افزایش کیفیت را در دستور کار خود قرار داد. در همین راستا به کمک روش‌های نوین توانستم معایبی که شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران در خصوص وانت زامیاد اعلام کرده بود را برطرف سازیم.

موسوی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد تیم‌های تخصصی با استفاده از تکنیک‌های حل مساله توانستند عیوب این خودرو را شناسایی کرده و با حذف ریشه‌ای آنها میزان کیفیت این محصول را افزایش دهند. از این رو در بازه زمانی کوتاه 4 ماهه توانستیم ایرادهای فرایندی و پرتکرار در تولید محصول وانت زامیاد را به شکل کامل برطرف کنیم که نتیجه آن کاهش 100 نمره منفی و کسب دو ستاره ایمنی بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگر ایمنی نداره یه نگاهی هم به قیمتش کنید.