آهنگ زنگ سامسونگ BTS

آهنگ جدید زنگ سامسونگ ، توسط BTS ساخته شده است + نسخه صوتی آهنگ

برای بار دوم آهنگ زنگ پیشفرض سامسونگ توسط یکی از اعضای گروه BTS ریمیکس شد که این آهنگ با گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ عرضه می‌شود.

طی این سال‌ها ریمیکس‌های متفاوتی از آهنگ زنگ پیشفرض ‘Over the Horizon’ گوشی‌های گلکسی سامسونگ منتشر شده است، اما این بی‌سابقه بوده که یک موزیسین برای بار دوم این آهنگ را ریمیکس کند.

همانطور که از عنوان رسمی آن مشخص است، ‘Over Horizon 2022 Produced by SUGA of BTS’ این آهنگ توسط SUGA، تهیه کننده و یکی از اعضای گروه BTS ریمیکس شده است. این آهنگ دنباله رو ریمیکس سال گذشته‌ی شوگاست که با گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ عرضه شد.

این Remix جدید برای گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ تولید شده که از هفته آینده فروش آن‌ها آغاز خواهد شد. این آهنگ زنگ جدید سامسونگ که توسط BTS ساخته شده، از طریق به‌روزرسانی‌های نرم افزاری در سایر گوشی‌های گلکسی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

هدف SUGA از این آهنگ این بود که مردم را تشویق کند تا به آینده‌ای روشن امیدوار باشند و به این فکر کنند که در افق چه چیزهای هیجان انگیزی در انتظارشان است. در اینجا می‌توانید این ریمیکس جذاب را گوش کنید و از آن لذت ببرید.