دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور با چه قیمتی در بورس کالا به فروش رفتند؟

دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور به تازگی در بورس کالا عرضه شده‌اند. قیمت بازار فیزیکی این دو خودرو چقدر بوده است؟

گروه خودروسازی بهمن موتور به عنوان یکی از خودروسازان بخش خصوصی توانسته محبوبیت بسیاری به دست آورد. دو خودروی پرفروش این برند، بهمن دیگنیتی و فیدلیتی قرار بوده در بورس کالا عرضه شوند. هم‌اکنون به نظر می‌رسد این وعده وزارت صنعت، معدن و تجارت محقق شده و 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی از طریق بورس کالا به فروش رسیده است.

قیمت مصوب دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور در بورس کالا

دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

قیمت محصولات بهمن موتور در بورس کالا 10 الی 20 درصد کمتر از قیمت واقعی است. بر اساس آنچه از قبل مقرر شده بود، 85 دستگاه خودروی بهمن فیدلیتی 5 نفره مشکی برای اولین بار در بازار فیزیکی بورس کالا با قیمت مصوب 750 میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسیده است.

کارگزاری آپادانا مسئول فروش این تعداد خودروی فیدلیتی در بازار بورس کالا بوده و حداکثر قیمت مشخص شده برای این خودرو 962 میلیون تومان و حداقل قیمت 960 میلیون تومان معین شده است. علاوه بر این 85 دستگاه فیدلیتی، گفته شده 125 دستگاه دیگنیتی سفید 7 نفره به فروش رسیده است. حداکثر قیمت این محصول یک میلیارد و 50 میلیون تومان و حداقل قیمت مصوب آن یک میلیارد و 33 میلیون تومان است.

دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

به گفته حیدری، مدیر عرضه کالایی کارگزاری آپادانا، رقابت تنگاتنگ بین خودروهای عرضه شده در بورس کالا همچنان ادامه دارد. وی بیان کرد تا این لحظه 90 دستگاه فیدلیتی 7 نفره سفید معامله شده که رقابت در این معاملات بین 996 میلیون و 500 هزار تومان تا 997 میلیون تومان بوده است. حیدری گفت:

هم‌اکنون سه ردیف عرضه خودروی فیدلیتی 5 نفره نفره سفید در رینگ عرضه خودروی بورس کالا در حال رقابت است که شامل 85 دستگاه فیدلیتی مشکی و 125 دستگاه دیگنیتی مشکی می‌شود.

دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

به اعتقاد مدیر عرضه کالایی کارگزاری آپادانا، خودروهای شرکت بهمن موتور در بورس کالا عرضه شده و این اقدام مهم نشان می‌دهد که اگر بازار منطقی رفتار کند، هم خودروسازان سود می‌برند و هم مردم می‌توانند منتفع شوند. همان‌طور که گفتیم خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی با 10 الی 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه شده‌اند و 20 درصد سود هم به جیب خودروسازان سرازیر شده است.