حافظه SSD جدید کورسیر با نام MP700

حافظه SSD کورسیر با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه در راه است

کورسیر حافظه SSD جدیدی را روانه بازار خواهد کرد که سرعت آن به 10 گیگابایت بر ثانیه می‌رسد. در ادامه شاهد مشخصات این اس اس دی باشید.

کورسیر حافظه SSD جدید نوع M.2 خود با رابط PCIe Gen5 را معرفی کرده که اولین در نوع خود از این شرکت آمریکایی به شمار می‌رود. این حافظه اس اس دی که MP700 نام دارد، جهشی نسبت به سری قبلی خود با نام MP600 تلقی می‌شود. سرعت خواندن MP700 به 10 گیگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن متوالی آن به 9.5 گیگابایت بر ثانیه می‌رسد.

حافظه SSD جدید کورسیر با نام MP700

کورسیر که حالا مشارکت خود با AMD را آغاز کرده، روی پشتیبانی حافظه SSD جدید خود از سوکت AMD AM5 تاکید کرده است. به نظر می‌رسد این حافظه در ماه سپتامبر یا اکتبر سال جاری همزمان با عرضه نسل جدید پردازنده‌های AMD روانه بازار خواهد شد. ضمناً لازم به ذکر است که پردازنده‌های آلدر لیک اینتل هم در حال حاضر با رابط PCIe 5.0 سازگارند.

سرعت حافظه اس اس دی جدید کورسیر با نام MP700

حافظه SSD جدید کورسیر اگر در عمل هم چنین سرعتی را ارائه بدهد، 40 درصد سریع‌تر از MP600 Pro XT، گران‌ترین حافظه PCIe 4.0 کورسیر خواهد بود. با این حال، همچنان بهترین حافظه اس اس دی موجود در بازار نخواهد شد. قیمت یکی از عوامل مهم است و گذشته از این، این حافظه جدید کورسیر حتی سریع‌ترین حافظه اس اس دی PCIe 5.0 هم به حساب نمی‌آید. آپیسر در رویداد کامپیوتکس 2022 اولین حافظه SSD مصرفی با رابط PCl 5.0 را معرفی کرد که سرعت 13 گیگابایت بر ثانیه‌ای دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*