فیلم شب داخلی دیوار

نخستین تیزر فیلم شب داخلی دیوار با بازی نوید محمدزاده را ببینید

نخستین تیزر رسمی فیلم شب داخلی دیوار، با بازی بازیگر محبوب سینمای ایران، نوید محمدزاده منتشر شد.

شب داخلی دیوار یکی از نمایندگان سینمای ایران در جشنواره ونیز 2022 است و حالا پیش از نمایش این فیلم در بخش مسابقه اصلی، نخستین تریلر سومین ساخته‌ی جدید وحید جلیلوند پخش شده است. فیلم شب داخلی دیوار داستان بخشی از زندگی مرد نابینایی به نام علی (با بازی محمدزاده) است که قصد دارد خودش را بکشد که ناگهان دربان ساختمانش او را از انجام این کار باز می‌دارد و به وس اطلاع می‌دهد که زنی فراری از دست پلیس در ساختمان آن‌ها پنهان شده است. سپس علی متوجه می‌شود فراری مستاصل در آپارتمانش پنهان شده و تصمیم می‌گیرد به او کمک کند.

وحید جلیلوند پسر محبوب جشنواره ونیز است که دو فیلم اولش، «چهارشنبه، 19 اردیبهشت» و «بدون تاریخ، بدون امضا» به ترتیب در سال‌های 2015 و 2017 در این جشنواره موفق ظاهر شدند. چهارشنبه 9 اردیبهشت برنده جایزه فیپرِشی شد و با بدون تاریخ، بدون امضا جایزه بهترین کارگردانی بخش افق‌های نو را به خانه برد.

بار دیگر جلیلوند محمدزاده و امیر آقایی را مانند فیلم بدون تاریخ، بدون امضا، در کنار هم قرار داده است. دایانا حبیبی نیز نقش زن فراری را بازی می‌کند. انتظار می‌رود بازیگران و عوامل فیلم در اولین نمایش جشنواره ونیز حضور داشته باشند.

برادر کارگردان، علی جلیلوند، تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد و حق پخش جهانی آن نیز به کمپانی Match Factory در آلمان سپرده شده است. این فیلم در تاریخ 17 شهریور (8 سپتامبر) در بخش اصلی جشنواره ونیز رونمایی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*