فرمول یک هلند 2022

فرمول یک هلند 2022 ؛ روز شوم همیلتون در خانه مکس + ویدیو

فرمول یک هلند 2022 در پیست زندورت در حالی به پایان رسید که استراتژیست‌های مرسدس بنز با یک شاهکار عجیب، پیروزی همیلتون را به خطر انداختند و حتی شانس کسب سکو را از او گرفتند.

سرانجام به انبوهی از طرفداران سوپر مکس در پیست زندورت هلند رسیدیم تا با فشفشه‌های نارنجی و معروف خود، پیست را به آتش بکشند. در ادامه با مهم‌ترین و غیر منتظره‌ترین اتفاقات رقابت فرمول یک هلند 2022 می‌پردازیم اما پیش از هر چیزی، از شما دعوت می‌کنیم تا با ویدیو هایلات‌های این مسابقه همراه شوید.

نگاهی به مهم‌ترین اتفاقات فرمول یک هلند 2022

حاشیه‌های فرمول یک هلند 2022 از همان استارت رقابت شروع شد. جایی که کم مانده بود تا کارلوس ساینز با یک بی احتیاطی بزرگ، به فرناندو آلونسوء رقابت قبلی تبدیل شود تا همیلتون را از رقابت خارج کند.

رقابت F1 2022 در پیست زندورت

برخورد همیلتون از تیم مرسدس بنز AMG پتروناس با کارلوس ساینز از تیم فراری

از دور 12، کم کم موتور فرناندو آلونسو روشن شد تا هر دو ماشین آلفاتائوری را در یک دور از رقابت خارج کند و از آن‌ها سبقت بگیرد. در دور 15 از فرمول یک هلند 2022 دوباره شاهد شاهکاری از گاراژ فراری بودیم. پیت استاپ کارلوس ساینز با 3 لاستیک همراه بود و واقعا نمی‌دانیم که لاستیک عقب چپ ساینز کجا بود!

رقابت F1 2022 در پیست زندورت

گم شدن لاستیک کارلوس ساینز

نبرد سرجیو پرز و همیلتون در دور 37 هم یکی از صحنه‌های هیجان انگیز فرمول یک هلند 2022 بود که دوباره به تمام جهان یادآوری کرد که چرا لقب «وزیر دفاع مکزیک»، برازنده سرجیو پرز است! تا دور 45 همه چیز به نفع همیلتون پیش می‌رفت و در این لحظه، مکس ورشتپن رهبر رقابت بود اما به هر حال باید برای تعویض لاستیک‌ها، باید به پیت استاپ می‌رفت و نهایتا مکس بعد از تعویض لاستیک، پشت لوئیس همیلتون از پیت لین (pit lane) خارج می‌شد. اما نابغه ژاپنی از تیم آلفاتائوری یعنی یوکی سونودا، همه چیز را خراب کرد و با آوردن سیفتی کار به رقابت، دوباره استراتژی‌های جدیدی را به میان آورد.

فرمول یک هلند 2022

یوکی سونودا در کنار پیست زندورت هلند پس از خراب شدن ماشین آلفاتائوری

به هر حال سونودا در دور 48 از رقابت خارج و شد و برتری کامل و پیروزی، کاملا در جیب ردبول بود اما بوتاس به یکباره همه چیز را عوض کرد. ماشین والتری بوتاس از تیم آلفارومئو در دور 55 از رقابت خارج شد و دوباره سیفتی کار را به فرمول یک هلند 2022 آورد.

فرمول یک هلند 2022

سبقت مکس ورشتپن از همیلتون بعد از پایان سیفتی کار

در این لحظه، تیم مرسدس بنز AMG پتروناس می‌توانست تا با تعویض لاستیک‌های لوئیس همیلتون به سافت، شانس پیروزی خود را افزایش دهد اما به طرز شگفت انگیزی، روح فراری در جسم استراتژیست‌های بنز رسوخ کرد تا مکس ورشتپن با کسب یک پیروزی دیگر، شانس قهرمانی جهان خود را به سقف بچسباند.

رقابت F1 2022 در پیست زندورت

لحظه پیروزی مکس ورشتپن و آغاز انفجار طرفداران هلندی سوپر مکس

در ادامه با جدول امتیاز رانندگان در انتهای مسابقه فرمول یک هلند 2022 همراه می‌شویم.

فرمول یک هلند 2022

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*