ارواح سرگردان ترسناک

ارواح سرگردان جنگ؛ ترسناک ترین داستان‌های نظامی که واقعیت دارند

در ادامه این مطلب به چندین مورد از ترسناک ترین داستان‌های نظامی واقعی می‌پردازیم؛ از ارواح سرگردان جنگ گرفته تا مکان‌های تسخیر شده.

اگر به داستان‌های ترسناک واقعی علاقه‌مند هستید، این مطلب را از دست ندهید. در مکان‌هایی که خون افراد زیادی ریخته شده‌، حوادث عجیبی مانند مشاهده ارواح سرگردان جنگ گزارش شده‌ است. در ادامه به داستان‌هایی درباره جاده، هتل و کشتی تسخیر شده می پردازیم.

ترسناک ترین داستان‌های واقعی از ارواح سرگردان جنگ

ارواح کشتی آمریکایی

کشتی

کشتی آمریکایی «یو اس اس آریزونا» در جریان حمله‌ی غافلگیرانه‌ی ژاپن به پرل هاربر سوخته شد. در طی این حادثه ۱۱۰۲ نفر جان باختند. از آن زمان تا کنون اتفاقات عجیبی در این منطقه گزارش شده‌اند.

امروزه ادعا می‌شود که یکی از ملوانان در هنگام جزر دریا، کشتی‌ را تسخیر می‌کند و غم و ترس را در بین بازدیدکنندگان بنای یادبود پراکنده می‌کند. ظاهراً‌ یک روح دیگر نیز به اسم چارلی، شیرهای آب و درها را باز و بسته می‌کند.

ارواح نبرد لیتل بیگورن

در نبرد لیتل بیگورن در سال ۱۸۶۷ میلادی، نیروهای بومی آمریکا به رهبری اسب دیوانه و گاو نشسته، جورج کاستر و نیروهای او را شکست دادند. از دهه ۱۹۴۰ گزارش‌هایی مبنی بر شبح زده بودن گورستان و مقبره صدها کشته‌ی این جنگ در ایالت مونتانای ایالات متحده وجود دارد.

نبرد قدیمی

بازدید کنندگان این منطقه می‌گویند که سربازان و جنگجویان همچنان در این منطقه به جنگ ادامه می دهند. برخی از افراد که در این منطقه تنها بوده‌اند، متوجه کشیده شدن اعضای بدن خود به طرز عجیبی شده‌اند. روح کاستر در این منطقه مشاهده شده است. سرد شدن هوا و صدای اشباح نیز در این گورستان گزارش شده است.

شبح زده‌ترین بار

شبح زده‌ترین بار الکل فروشی (The Golden Fleece) در شهر یورک حداقل ۵۰۰ سال قدمت دارد و منشاء اتفاقاتی ترسناک است. روح مردی با لباس‌های قرن هفدهم در میان دیوارهای این مکان رفت و آمد می‌کند و ناپدید می‌شود. روح سربازان رومی در زیر زمین این مکان مشاهده شده‌اند.

همچنین گفته می‌شود که این مکان توسط یک خلبان کانادایی تسخیر شده‌است که در طی جنگ جهانی دوم از پنجره طبقه بالای هتلی سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

جن زده‌ترین جاده‌ بریتانیا

یکی دیگر از داستان‌های ترسناک مربوط به یکی از جاده‌‌های بریتانیا است. این جاده یکی از طولانی‌ترین و جن زده‌ترین جاده‌های بریتانیا است. قدمت بخشی از این جاده به ۲۰۰۰ سال قبل، یعنی قبل از اشغال شدن انگلیس توسط رومی‌ها برمی‌گردد.

جاده

در این مکان راننده‌ها، ارواح سربازانی را مشاهده کرده‌اند که در مقابل آن‌ها ظاهر شده‌اند. گفته می‌شود که بین تقاطع ۱۷ و ۱۹ دقیقاً همان مکانی است که در گذشته میدان نبرد ارتش اسکاتلند و انگلیس بوده است. این منطقه یکی از مکان‌هایی است که بیشترین و بدترین تصادفات را در میان بزرگراه‌های بریتانیا را دارد.

کشتی جن زده USS Hornet

کشتی-ارواح سرگردان ترسناک

کشتی USS Hornet در طی جنگ جهانی اول، جنگ ویتنام و کشتی بازیابی ماموریت‌های آپولو ۱۱ و ۱۲ خدمت کرده است. این کشتی اکنون میزبان ارواح متعدد است و لقب تسخیر شده‌ترین کشتی را در ایالات متحده دارد.

بازدید کنندگان این کشتی در سانفرانسیسکو گزارش‌هایی مبنی بر شنیدن صدای سربازان و حتی مشاهده روح آن‌ها را داده‌اند. ظاهراً‌ هنگامی که مردم در حال بازدید از کشتی بوده‌اند، تجهیزات الکترونیکی آن‌ها به هم ریخته است.

هتل جن زده در فلیپین

یکی از ترسناک ترین داستان‌ها مربوط به هتلی متروکه و تسخیر شده در فلیپین است. در گذشته صومعه‌ای در مکانی که این هتل امروزه وجود دارد، قرار داشت. این صومعه در طی جنگ جهانی دوم به یک کمپ پناهنگاه تبدیل شد و مردم به آن پناه آوردند.

اما سربازان ژاپنی به آن جا حمله کردند، سر راهبه‌ها و روحانیون را بریدند و پناهندگان را مورد تجاوز و شکنجه قرار دادند. سپس آن‌ها را به قتل رساندند.

ارواح سرگردان ترسناک

امروزه گزارش شده‌است که چهره‌های سیاه و زنان سفید پوش این ساختمان را تسخیر کرده‌اند. بازدید کنندگان هتل ادعا می‌کنند که صدای جیغ و شیون شنیده‌اند و انسان‌های بدون سر را دیده‌اند.

قبرستان پادگان جفرسون در سنت لوئیس

یک پایگاه ارتش در میسوری ایالات متحده در سال ۱۸۲۶ میلادی ساخته شد. سپس این مکان به یک پایگاه نظامی اصلی تبدیل شد که در حین درگیری‌هایی مانند جنگ داخلی آمریکا به عنوان بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

قبرستان-ارواح سرگردان ترسناک

گفته می‌شود که یک روح نگهبان با جای سوراخ یک گلوله در سر خود در برابر سربازان ظاهر می‌شده‌است. تجربه یکی از سربازان در این منطقه انقدر آسیب زا بود که او پس از‌ آن ارتش را ترک کرد.

همچنین در یک مهمانی هالووین، برنامه ریز مهمانی یک نفر را با یونیفورم افسران جنگ داخلی دید؛ اما هیچ کدام از مهمانان دیگر او را ندیدند و به خاطر نمی‌آورند.

ساختمان جن زده آلامو

آلامو (یکی از شناخته شده‌ترین ساختمان‌ها در جهان که پر از ارواح سرگردان است)، گورستانی برای سربازانی است که در جریان نبرد تگزاسی‌ها برای استقلال از مکزیک در سال ۱۸۳۶ کشته شدند. از روزهایی پس از نبرد تا کنون در همه قسمت‌های محوطه ارواح دیده می‌شوند.

در این مکان جن زده، روح پسران جوان ظاهر و ناپدید می‌شوند. سم اسب‌ها به صدا در می‌آیند و پسر کوچکی از پشت بام سقوط می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*