رنگ بندی آیفون 14

رنگ بندی جذاب اعضای خانواده آیفون 14 را ببینید

گوشی های آیفون 14 اپل در چه رنگ‌هایی به بازار عرضه می‌شوند؟ در این مطلب می‌توانید رنگ بندی جذاب اعضای خانواده آیفون 14 را ببینید.

گوشی های سری آیفون 14 در آستانه معرفی شدن هستند و انتظار می‌رود در ماه سپتامبر شاهد رونمایی رسمی از آنها باشیم. به همین دلیل در این روزها شایعات زیادی در خصوص گوشی های جدید اپل شنیده می‌شود. یکی از مباحثی که درباره خانواده آیفون 14 مطرح می‌شود، رنگ بندی این گوشی‌ها است. در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که اعضای خانواده آیفون 14 در چه رنگ‌هایی به بازار عرضه خواهند شد.

قبل از هر چیز باید تاکید کنیم که هنوز هیچ چیزی قطعی نیست، اما می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که گوشی های آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای چه رنگ‌هایی خواهند بود. اکنون تمام شایعات درباره رنگ بندی گوشی های سری آیفون 14 را جمع بندی می‌کنیم.

رنگ بندی آیفون 14 و آیفون 14 مکس

در ابتدا به سراغ رنگ بندی گوشی های آیفون 14 و آیفون 14 مکس می‌رویم و رنگ‌هایی که احتمالا برای این گوشی های اپل در دسترس خواهند بود را بررسی می‌کنیم. درباره آیفون 14 مکس باید بگوییم که این گوشی، مدل بزرگتر آیفون 14 استاندارد با همان مشخصات است و احتمالا این دو مدل رنگ بندی مشابهی با هم خواهند داشت؛ همانطور که در سال گذشته، آیفون 13 مینی و آیفون 13 معمولی در رنگ‌های مشابهی به بازار عرضه شدند.

بنفش

رنگ بندی آیفون 14

بنفش می‌تواند یکی از رنگ های جدید آیفون 14 باشد. این رنگ برای آیفون 13 در دسترس نبود و نمی‌توانیم مطمئن باشیم که برای آیفون 14 عرضه می‌شود یا خیر، اما بر اساس شایعات منتشر شده و برخی تصاویر و اطلاعات افشا شده، می‌توانیم حدس بزنیم که اپل رنگ بنفش را برای آیفون 14 استاندارد و آیفون 14 مکس عرضه خواهد کرد.

ابتدا یک پست در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شد که ادعا کرد ما رنگ بنفش سایه‌دار را در آیفون 14 خواهیم دید. بنا بر ادعای این کاربر، رنگ سایه‌ی بنفش می‌تواند در زیر نور تغییر کند. این پست پس از مدتی حذف شد و کاربری که آن را منتشر کرده بود هم سابقه چندانی درباره افشای اطلاعات نداشت؛ به همین دلیل نمی‌توانستیم خیلی به آن اعتماد کنیم.

اخیرا یک حساب کاربری در توییتر نیز ادعا کرد که رنگ بنفش برای آیفون 14 موجود خواهد بود، اما در این پست اشاره نشد که آیا رنگ آن در زیر نور تغییر خواهد کرد یا خیر. در هر صورت احتمال این که آیفون 14 و آیفون 14 مکس را در این رنگ جذاب ببینیم زیاد است. همچنین بر اساس برخی تصاویر مفهومی منتشر شده، آیفون 14 بنفش بسیار جذاب و زیبا به نظر می‌رسد و انتظار می‌رود مورد استقبال قرار بگیرد. پیش از این چنین رنگی را در گوشی‌هایی مثل گلکسی اس 22 سامسونگ یا گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 دیده بودیم که چشم‌ها را به خود خیره کردند.

سبز

رنگ بندی آیفون 14

یکی دیگر از رنگ‌هایی که شایعه‌ی عرضه آن برای آیفون 14 به گوش می‌رسد و البته ما هنوز از آن مطمئن نیستیم، رنگ سبز است. آیفون 13 سال گذشته در رنگ سبز به بازار عرضه شده بود، اما تاکنون فقط یک منبع از عرضه‌ی این رنگ برای آیفون 14 سخن گفته است و همین موضوع باعث شده شک و تردیدهایی در این رابطه به وجود بیاید. این منبع که در توییتر از آیفون 14 سبز نام برده، چندان هم معتبر و با سابقه نیست. با این حال رنگ سبز هم مثل بنفش جزو رنگ‌هایی است که دوست داریم در آیفون 14 ببینیم.

مشکی

رنگ بندی آیفون 14

انتظار می‌رود رنگ مشکی به عنوان یکی از محبوب ترین رنگ های گوشی های هوشمند برای آیفون 14 عرضه شود. در حال حاضر نزدیک‌ترین رنگ در آیفون 13، رنگ Midnight است که در واقع آبی خیلی تیره است نه مشکی. حداقل دو منبع اعلام کرده‌اند که آیفون 14 مشکی به بازار خواهد آمد. اگرچه مشکی رنگی نیست که ما از عرضه آن برای آیفون‌ها به شدت هیجان‌زده شویم، اما به هر حال انتخابی محبوب، هوشمندانه و بی حرف و حدیث برای بسیاری از کاربران محسوب می‌شود و برای خیلی‌ها جذاب خواهد بود.

سفید

رنگ بندی آیفون 14

سفید جزو رنگ‌هایی است که در آیفون‌های سال گذشته هم وجود داشت و محبوبیت زیادی هم داشت و احتمالا در آیفون 14 هم شاهد آن خواهیم بود. عرضه رنگ سفید برای آیفون 14 توسط چند منبع تایید شده و بعید به نظر می‌رسد اتفاق دیگری رخ دهد. گفتنی است اپل آیفون 13 سفید را با نام Starlight عرضه کرد و احتمالا در نسل جدید آیفون‌ها نیز همین نام به کار خواهد رفت.

آبی

رنگ بندی آیفون 14

منابعی که در بالا به آنها اشاره کردیم، از رنگ آبی سایه‌دار هم سخن گفته‌اند. به نظر می‌رسد این نسخه بیشتر به رنگ آبی آسمانی باشد تا سایه تیره و عمیقی که در آیفون 13 دیده بودیم. البته احتمال وجود رنگ آبی برای آیفون 14 از رنگ سیاه و سفید کمتر است، اما با توجه به این که در آیفون‌های سال گذشته وجود داشت، شایعه شده که دوباره شانس دیدن آن را خواهیم داشت.

اکنون کنجکاویم که ببینیم اپل در صورت عرضه رنگ آبی برای آیفون 14، چه توناژ رنگی را برای آن در نظر می‌گیرد؛ چرا که در چند نسل اخیر گوشی های آیفون، آبی‌های متفاوت و متنوعی را دیده بودیم.

قرمز

رنگ بندی آیفون 14

همانقدر که اپل رنگ‌های سیاه و سفید را دوست دارد، به رنگ قرمز نیز علاقه بسیاری نشان داده است و به همین دلیل در نسل‌های قبلی آیفون شاهد عرضه یک نسخه قرمزرنگ جذاب نیز بودیم. بنابراین عرضه آیفون 14 قرمز نیز بسیار محتمل خواهد بود و برخی منابع نیز وجود آن را تایید کرده‌اند.

انتظار می‌رود رنگ قرمز آیفون 14 دارای یک سایه روشن باشد. همچنین ظاهرا درآمد فروش آیفون در این رنگ صرف مبارزه با شرایط اضطراری بهداشت جهانی مثل ایدز و کووید 19 می‌شود.

رنگ بندی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس

اکنون پس از بررسی رنگ‌های احتمالی آیفون 14 و آیفون 14 مکس به سراغ رنگ‌هایی می‌رویم که انتظار می‌رود برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس به عنوان نسخه‌های گران‌تر و پیشرفته‌تر این خانواده عرضه شوند. احتمالا برخی رنگ‌ها با نسخه‌های استاندارد و مکس یکسان خواهند بود، اما چند رنگ متفاوت هم برای مدل‌های دارای پسوند Pro عرضه می‌شود.

طلایی و رزگلد

رنگ بندی آیفون 14 پرو

حداقل سه منبع اعلام کرده‌اند که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را در رنگ طلایی خواهیم دید. یک افشاگر حوزه تکنولوژی به نام جان پروسر به رنگ رزگلد نیز اشاره کرد، اما دو منبع دیگر فقط از رنگ طلایی یاد کرده‌اند و اسمی از رزگلد نیاورده‌اند. در حال حاضر نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که کدام پیش‌بینی دقیق‌تر است، اما فکر می‌کنیم فقط رنگ طلایی را برای مدل‌های پرو سری آیفون 14 ببینیم. اکنون آیفون 13 پرو نیز در رنگ طلایی موجود است و پیش‌بینی می‌شود همین رنگ را برای آیفون 14 پرو و پرو مکس نیز داشته باشیم.

همچنین انتظار می‌رود رنگ طلایی گوشی های آیفون 14 کم‌رنگ و تقریبا بدون سایه و شبیه به مدل‌های گذشته باشد.

بنفش

رنگ بندی آیفون 14 پرو

بالاتر گفتیم که گوشی های آیفون 14 و آیفون 14 مکس احتمالا در رنگ بنفش نیز به بازار عرضه می‌شوند. در همین حال پیش‌بینی می‌شود رنگ بنفش برای مدل‌های دارای پسوند پرو نیز موجود باشد، اما شاید با کمی تفاوت. مثلا انتظار می‌رود رنگ بنفش مدل‌های Pro کمی تیره‌تر یا کمی روشن‌تر باشد.

چند منبع به عرضه رنگ بنفش برای آیفون 14 پرو و پرو مکس اشاره کرده‌اند و حتی جان پروسر، افشاگر حوزه تکنولوژی ویدیویی از رندرهای غیر رسمی در این رنگ را به اشتراک گذاشت. در این رندرهای غیر رسمی، ما رنگ بنفش کم‌رنگی را می‌بینیم که کمتر از رنگ بنفش آیفون 12 و آیفون 12 مینی اشباع شده است.

سبز

رنگ بندی آیفون 14 پرو

همان منبعی که از عرضه رنگ سبز برای آیفون 14 و آیفون 14 مکس خبر داده بود، اعلام کرده که مدل‌های پرو نیز دارای این رنگ خواهند بود. البته مانند رنگ بنفش که در بالا به توضیح آن پرداختیم، پیش‌بینی می‌شود رنگ سبز مدل‌های Pro نیز کمی متفاوت با نسخه‌های استاندارد و Max باشد.

در حال حاضر فقط یک منبع به عرضه این رنگ اشاره کرده و به همین دلیل فعلا نمی‌توانیم با اطمینان درباره آن صحبت کنیم. رنگ Alpine Green برای آیفون 13 پرو عرضه شده بود؛ بنابراین ممکن است تغییراتی را در این تم برای سال 2022 مشاهده کنیم.

خاکستری

رنگ بندی آیفون 14 پرو

رنگ گرافیتی یا خاکستری را در آیفون 13 پرو نیز دیده بودیم و بسیار محتمل و شاید هم قطعی باشد که آیفون 14 پرو خاکستری نیز به بازار عرضه شود. این رنگ در واقع جایگزینی برای رنگ مشکی در نسخه‌های استاندارد و مکس خواهد بود تا کاربرانی که به یک رنگ تیره، جذاب و باوقار نیاز دارند بتوانند آن را تهیه کنند.

نقره‌ای

رنگ بندی آیفون 14 پرو

نقره‌ای یکی دیگر از رنگ‌هایی است که می‌توانید آیفون 13 پرو سال گذشته را در این لباس زیبا مشاهده کنید. منابعی که در بالا به آنها اشاره کرده بودیم، روی عرضه رنگ نقره‌ای برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس تاکید دارند و به احتمال زیاد این رنگ خوب و محبوب را در این گوشی‌ها خواهیم دید.

در مدل‌های فعلی گوشی آیفون، رنگ نقره‌ای کاملا کم‌رنگ و بسیار به سفید نزدیک است. شاید اپل این رنگ را بدون تغییر و مانند گذشته در آیفون‌های جدید خود ارائه کند.

چه رنگ‌هایی موجود نخواهد بود؟

رنگ بندی آیفون 14

رنگ‌هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم، قطعی نیستند، اما با جمع‌بندی شایعات و پیش‌بینی‌هایی که منتشر شده می‌توانیم حدس بزنیم که اعضای خانواده آیفون 14 در این رنگ‌ها به بازار عرضه می‌شوند. طبق شایعات، آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای شش رنگ مختلف و آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای پنج رنگ متنوع خواهند بود.

اما با جمع‌بندی این نظرها می‌توانیم به این نتیجه برسیم که چند رنگ قدیمی دیگر در سری آیفون 14 موجود نخواهد بود. یکی از این رنگ‌ها صورتی است که احتمالا رنگ بنفش جایگزین آن می‌شود. همچنین به احتمال زیاد آیفون 14 پرو و پرو مکس فاقد رنگ آبی Sierra Blue هستند؛ رنگی که برای آیفون 13 پرو عرضه شده بود و احتمالا آن هم با رنگ بنفش جایگزین می‌شود.

بنابراین تنها رنگ کاملا جدید امسال، می‌تواند رنگ بنفش باشد. در نهایت باز هم تاکید می‌کنیم که این‌ها پیش‌بینی‌هایی بودند که تاکنون منتشر شده‌اند و اگر در زمان معرفی خانواده آیفون 14 با رنگ‌های متفاوتی روبه‌رو شدید اصلا تعجب نکنید. شما کدام رنگ آیفون را بیشتر دوست دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*