آپدیت گلکسی S8 سامسونگ

گلکسی S8 ، پرچمدار پنج سال پیش سامسونگ یک آپدیت جدید دریافت کرد

با وجود اینکه بیش از پنج سال از عرضه گلکسی S8 می‌گذرد، سامسونگ برای این پرچمدار سابق یک آپدیت نرم افزاری جدید منتشر کرده است.

گلکسی S8 و +S8 آخرین بار در بهار 2021 آپدیت شده بودند و به نظر می‌رسید که آن، آخرین بروزرسانی باشد. ولی حالا یک آپدیت جدید با شماره ورژن G95*FXXUCDVG4 از راه رسیده است.

چنج‌لاگ این بروزرسانی، تنها به ارتقای پایداری GPS اشاره دارد؛ اما بعید است یک آپدیت 420 مگابایتی، فقط برای بهبود جی‌پی‌اس باشد. به هر حال اگر اصلاح دیگری هم در کار باشد؛ ظاهرا آن‌قدر مهم نبود که سامسونگ ذکر کند.

خبر بد اینکه سیستم عامل دستگاه، همان اندروید 9 و وصله امنیتی نیز به تاریخ آوریل 2021 باقی خواهد ماند. البته برای یک گوشی اندرویدی که عمر پنج و نیم ساله دارد، نباید انتظار دیگری هم داشته باشید.

پیش‌تر برای گلکسی J7 هم آپدیت بهبود GPS منتشر شده بود و به نظر می‌رسد چند گوشی قدیمی دیگر نیز در صف بروزرسانی باشند. به عنوان مثال، می‌توانیم از گلکسی S6 و S7 نام ببریم. گلکسی S9 هم که جدیدتر است، حتما یک آپدیت دریافت خواهد کرد. البته هیچ‌یک از این مدل‌ها، در فهرست رسمی پشتیبانی نرم افزاری قرار ندارند و قدیمی‌ترین گوشی سری S که هنوز آپدیت‌های دوره‌ای دریافت می‌کند، گلکسی S10 است.

اخیرا سامسونگ اعلام کرد که پرچمداران 2021 به بعد، تا 4 آپدیت سیستمی و 5 آپدیت امنیتی دریافت خواهند کرد. مدل‌های قدیمی‌تر و دو سری A و M اما تا 4 سال پشتیبانی نرم افزاری خواهند شد (البته این هم شامل دستگاهی به قدمت گلکسی اس 8 نمی‌شود).

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*