رایجترین مشکلات آیفون

رایجترین مشکلات آیفون که کاربران را همیشه آزار داده است

اگر یکی از کاربران آیفون هستید و دچار مشکل شده‌اید مطلب زیر را از دست ندهید، زیرا قصد داریم به معرفی رایجترین مشکلات آیفون بپردازیم.

کاربر آیفون و سیستم عامل iOS بودن در کنار مزایا و قابلیت‌های فراوانی که دارد، مشکلاتی نیز خواهد داشت. برخی از مشکلات استفاده از گوشی‌های آیفون رایج‌تر از دیگری هستند و کاربران زیادی با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند. اگر صاحب گوشی آیفون هستید و با گوشی هوشمند خود مشکل دارید حتما مطلب زیر را بخوانید.

رایجترین مشکلات آیفون چیست؟

تصور کنید چندین میلیون تومان هزینه کرده و گوشی گران قیمتی مثل آیفون خریده‌اید و حالا یک‌سری مشکلات رایج آن شما را آزار می‌دهند. کاربران وقتی هزینه‌های هنگفتی برای یک محصول الکترونیکی یا گجت می‌دهند انتظار دارند با کمترین میزان مشکل مواجه شوند و کاربران آیفون نیز در همین دسته قرار می‌گیرند.

تعداد زیادی از کاربران آیفون اعلام کرده‌اند با مشکلات روتینی مواجه می‌شوند که مسخره به نظر می‌آید. برخی از این مشکلات عبارتند از: فراموشی رمز عبور آیفون و مشکلات ناشی از آن، از دست دادن قابلیت شارژ شدن گوشی و غیر فعال شدن تلفن همراه و درخواست اتصال مجدد به آی تیونز.

رایجترین مشکلات آیفون

یکی از وب‌سایت‌های معتبر حوزه تکنولوژی به نام Freedom Mobiles فهرستی از رایجترین مشکلات و باگ های آیفون را منتشر کرده است. در این فهرست حدود 130 کلیدواژه مهم که کاربران سیستم عامل iOS در گوگل جستجو کرده‌اند، آمده است. همچنین از دیگر اقداماتی که سایت مذکور انجام داده، دسته‌بندی کردن نتایج در سه رده بریتانیا، آمریکا و کل جهان است.

بنابراین کاربران می‌توانند هم مشکلات جهانی آیفون‌ها را مشاهده کنند و هم بر اساس محل سکونت خود، مشکلات محلی را دیده و رفع نمایند. اما مشکلات رایج از نظر کاربران آیفون چیست؟ یکی از مهم‌ترین مشکلات رایجی که همه روزه اتفاق می‌افتد، نمایش این پیغام است که «آیفون غیر فعال شده، به آی تیونز متصل شوید». بر اساس اعلام نتیجه Freedom Mobiles این عبارت 42 هزار مرتبه در ماه جستجو می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله رایج ترین مشکلات آیفون های اپل به همراه راه حل آنها را بخوانید.

پیغام مذکور وقتی به نمایش در می‌آید که کاربران بیشتر از ده مرتبه رمز عبور خود را وارد کنند. همچنین از دیگر عبارات پرجستجو در ماه که ارتباط نزدیکی با پیغام بالا دارند می‌توان به «رمز عبور آیفونم را فراموش کرده‌ام» و «فیس آی دی کار نمی‌کند» اشاره کرد. این دو عبارت به ترتیب 38 و 32 هزار بار در ماه توسط کاربران جستجو می‌شوند.

بر اساس گزارش وب‌سایت مذکور مشکلات کاربران آمریکایی و بریتانیایی در قیاس با دیگر مناطق جهان مشابه یکدیگر است. برای مثال عبارت «فیس آی دی کار نمی‌کند» بین این دو کشور بیشترین میزان جستجو را داشته‌اند. تعداد جستجوی ماهانه این عبارت در آمریکا حدود 18 هزار مرتبه و در بریتانیا 5600 بار بوده است.

رایجترین مشکلات آیفون

از دیگر مشکلاتی که در آمریکا و بریتانیا جزو موارد پرجستجو بوده می‌توان به فراموشی رمز عبور و شارژ نشدن آیفون اشاره کرد. مشکل دیگری که کاربران این دو کشور با آن درگیر هستند، گیر کردن آیفون در صفحه لوگوی اپل است. عدم اتصال گوشی به ایرپاد و ناتوانی در استفاده از قابلیت کارپلی از رایجترین مشکلات کاربران سیستم عامل iOS به حساب می‌آید.

به عنوان نتیجه‌گیری می‌توان گفت که مهم‌ترین مشکل حال حاضر کاربران آیفون مربوط به قفل شدن گوشی است و دارندگان گوشی های هوشمند کمپانی اپل نمی‌دانند که چطور باید این مشکل را برطرف کنند. البته مشکل نه از کاربران است و نه از سوی کمپانی اپل و پای مسائل دیگری در میان است.