سوپراپلیکیشن ایرانسل من

با استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن ایرانسل من در قرعه کشی سه دستگاه پلی استیشن 5 شرکت کنید

ایرانسل امکانی را فراهم کرده تا کاربران با استفاده از خدمات بخش سرویس‌های طلایی سوپراپلیکیشن ایرانسل من بتوانند در قرعه کشی سه دستگاه پلی استیشن 5 شرکت کنند.

اپراتور ایرانسل به کاربرانی که از خدمات موجود در بخش سرویس‌های طلایی اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند، به قید قرعه سه دستگاه پلی استیشن 5 جایزه می‌دهد. کاربران برای حضور در قرعه کشی ابتدا باید سوپراپلیکیشن ایرانسل من را نصب کرده و به بخش سرویس‌های طلایی در این سوپراپلیکیشن بروند. سپس از خدماتی که در این بخش وجود دارد استفاده کرده و امتیاز خود را افزایش دهند.

جایزه پلی استیشن 5 در سوپراپلیکیشن ایرانسل من

مشترکان اپراتور ایرانسل تا 30 مهر 1401 فرصت دارند تا در این طرح شرکت کنند. کاربران با خرید و استفاده از هر یک از خدمات سرویس‌های طلایی این اپلیکیشن یک امتیاز دریافت خواهند کرد که کسب امتیاز بیشتر شانس کاربران را برای برنده شدن در جشنواره افزایش خواهد داد.

از خدماتی که در بخش سرویس‌های طلایی سوپراپلیکیشن ایرانسل من وجود دارد می‌توان به اسنپ‌فلایت، بازیگوشی، اسنپ اکسپرس، بیمه بازار، اسنپ هتل، پستکس، اعتبار بانکی، اسنپ‌مارکت، پیشواز، اسنپ‌فود و اسنپ اشاره کرد.

اپراتور ایرانسل در راستای کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال امکانی را فراهم کرده تا این کسب‌وکارها بتوانند در یکی از پربازدیدترین اپلیکیشن‌های ایرانی خدمات خود را به کاربران ارائه دهند. در همین راستا صاحبان کسب‌وکارها که قصد دارند خدمات خود را به کاربران این سوپراپلیکیشن معرفی کنند، می‌توانند به آدرس irancell.ir/p/292874/p مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات بیشتر فرایند ثبت درخواست را انجام دهند.