ایران خودرو تارا با ضمانت

ایران خودرو تارا با ضمانت به مردم فروخته می‌شود

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده از این به بعد ایران خودرو تارا را با ضمانت به مشتریان می‌فروشد. منظور از این اقدام ایران خودرو چیست؟

یکی از محصولات جذاب ایران خودرو در حال حاضر تارا دنده‌ای و اتوماتیک است. به نظر می‌رسد این خودرو هم‌اکنون رفع نقص شده و دیگر مشکلات پیشین را ندارد؛ چرا که معاون کیفی گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده با توجه به تولید کامل و عبور مستقیم محصولات و ارتقای کیفی گیربکس خودروی تارا، شرکت ایران خودرو به اطمینان کامل رسیده تا این محصول را با ضمانت به مشتریان تحویل دهد.

ایران خودرو تارا با ضمانت به فروش می‌رسد

به گفته سهراب برفروشان، نمایندگی‌های ایران خودرو به مثابه خط مقدم در جلب رضایت مشتریان هستند و نتیجه نهایی اقدامات این شرکت در شبکه خدمات پس از فروش مشخص می‌شود. همان‌طور که معاون کیفی گروه صنعتی ایران خودرو بیان داشته، در حال حاضر زیرساخت‌های لازم برای اجرا کردن فاز نخست طرح تحول کیفیت آماده است و در نیمه دوم سال جاری شاهد ارتقای کیفی 59 قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.

به عقیده برفروشان، ایران خودرو باید ارتباط روشن و مفیدی با نمایندگی‌ها داشته باشد و آنها نیز می‌بایست خواسته‌های خود را به طور مستقیم به شرکت منتقل کنند و اقدامات مختلفی در حوزه‌های کیفی، تولیدی و خدماتی ارائه شود. سهراب برفروشان همچنین افزود:

ارتباط و برگزاری جلسات و دریافت نظرهای کارشناسی نمایندگی‌های ایران خودرو به رفع ابهام و مشکلات در زنجیره خدمات پس از فروش و مشتریان کمک بیشتری خواهد کرد.

ایران خودرو تارا

طبق آنچه معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفته، آبی پوشان جاده مخصوص مصمم هستند هم خدمات پس از فروش خود را باکیفیت‌تر از قبل کنند و هم توجه بیشتری به نمایندگی‌ها نشان دهند. از طرفی افزایش سطح کیفی قطعات یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ایران خودرو به حساب می‌آید و باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق این هدف ایجاد شود.

نمونه بارز افزایش کیفیت خدمات پس از فروش و قطعات خودرویی، محصول تارا ایران خودرو است. به گفته برفروشان با دریافت بازخوردهای دریافتی از شبکه خدمات پس از فروش از سوی مشتریان، اقدامات اصلاحی برای تأمین و ارائه خدمات بهتر و رفع نیاز مشتریان در نیمه دوم سال صورت خواهد پذیرفت.

بهبود سطح کیفی محصولات و قطعات خودرویی در این شرکت باید از سه مرحله کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت عبور کند و نتایج اقدامات ایران خودرو از اوایل شهریور ماه سال جاری قابل مشاهده خواهد بود.

تیر ماه سال جاری و کمترین شکایت ثبت شده

همچنین به گفته ماشالله وردینی به عنوان معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو، باید از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو تقدیر و تشکر کرد؛ زیرا شبکه خدمات پس از فروش همواره در تمامی زمینه‌ها همراه ایران خودرو بوده و در خصوص طرح تحول کیفی نیز به طور جدی مشارکت و همکاری دارد.

ایران خودرو تارا

هم‌اکنون در نمایندگی‌های ایران خودرو نزدیک به 12 هزار و 300 نفر مشغول به کار هستند و از این تعداد حدود 6 هزار و 700 نفر در حوزه‌های عملیاتی و فنی انجام وظیفه می‌کنند. همچنین همان‌طور که وردینی توضیح داده، با ورود محصول جدید، زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای نمایندگی‌ها فراهم شده و در حال حاضر در تیر ماه سال جاری شاهد کمترین میزان شکایات بوده‌ایم. وی افزود:

از شرایط و مشکلات نمایندگی‌ها مطلع هستیم و برنامه داریم با تعامل و همکاری دو طرفه موانع را مرتفع و روند رضایت‌مندی مشتریان را افزایش دهیم.