فروش بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد

علاقمندان به بازی ، خصوصا عنوان محبوب ندای وظیفه ( Call of Duty ) اطلاع دارند که سازنده این بازی یعنی کمپانی Activision ، چند روزی است نسخه جدید آن را با نام Call of Duty: Black Ops 3 روانه بازار کرده و حالا خبر رسیده که این بازی تنها در سه روز ۵۵۰ میلیون دلار فروش داشته و توانسته رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برساند.

براساس اظهارات کمپانی Activision این بازی بزرگترین محصول سرگرمی سال می باشد و بزرگتر از هر بازی، فیلم یا وسیله سرگرمی در سال جاری می باشد.نسخه های فروش رفته از Black Ops 3 رشد بسیار واضحی را در مقابل نسخه های پیشین از قبیل Advanced Warfare و Ghosts داشته است.به طوری که در کنسول های PS4 و Xbox One قریب به ۱۰۰ درصد نسبت به نسخه های پیشین از آن استقبال شده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 در کنسول PlayStation 4 رکورد بیشترین بازی کامل دانلود شده را تا به امروز دارد.از لحاظ میزان ساعت بازی کردن به ازای هر شخص نیز بازی Black Ops 3 تا به امروز رکورد دار می باشد و تاکنون هیچ کدام از Call of Duty  ها نتوانسته اند به این رکورد دست پیدا کنند. Black Ops 3 بیش از ۷۵ میلیون ساعت تاکنون بازی شده است.

مدیر بازاریابی GameStop آقای Bub Puzon اذعان دارد که بازی Black Ops 3 برترین عنوانی می باشد که تاکنون عرضه شده است.هم چنینTwitchTV، سایت معروف استریم بازی، Black Ops 3 را بعنوان بیشترین بازی استریم شده در سال ۲۰۱۵ می خواند که این آمار فوق العاده است از آنجایی که این بازی هنوز یک هفته از انتشارش نمی گذرد.این بازی حتی از بازی پرطرفدار Halo 5 نیز پیشی گرفته است. بازی Halo 5 در هفته اول عرضه خود ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

منبع : pcmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کیس من ۳/۵ میلیون پولشه تو هیچ بازی لگ ندارم نصب کردم اینو از بس لگ زد پاکش کردم خیلی حالمو گرفت
    سی پی یو : i7 سری K
    گرافیک : ۶۶۰ Ti
    رم : ۱۶

  2. با سلام
    ممنون از اینکه خیلی بروز هستید اگه میشه بیشتر به بازی بپردازید
    موفق باشید

  3. سلام. فقط خواستم یه نکته رو یادآوری کنم که از اونجایی که Halo 5 فقط برا XBOX One منتشر شده اتفاقا این آمار شما نشان دهنده موفقیت به مراتب بیشتر این بازیه.

  4. سلام عمو‌گجی.
    خدا قوت
    اولا بگم من شخصا سلطان غلط تایپی کهکشانم.
    ولی این چند وقته یکم غلط غلوط املاییتون زیاد شده. هرچند با توجه به‌حجم خبرها و‌محتواشون قابل اغماضه. اما گفتم بدونید شاید بدردتون بخوره. ایول دارین در کل.‌بوس بوس ستاره بچینی

  5. با سلام
    در متن یک اشتباه تایپی شده ،( سازنده رو نوشتین ساطنده)