مشخصات گوشی اچ تی سی وان X9 فاش شد:نمایشگر ۵.۵ اینچی ، پردازنده ۸ هسته ای و دوربین ۱۳

به نظر می رسد که اچ تی سی قرار نیست سال ۲۰۱۵ را با همین محصولاتی که تا کنون معرفی کرده به پایان برساند.چند روزی است که اخبار و شایعات مربوط به گوشی جدید این کمپانی با نام اچ تی سی وان ایکس ۹ ( HTC One X9 ) منتشر می گردد و حالا مشخصات فنی آن از طریق مرکز صدرو گواهینامه های تجهیزات مخابراتی کشور چین ، TENNA به بیرون درز کرده است.اطلاعات فاش شده نشان می دهد که وان X9 محصولی بالارده یا در اصطلاح پرچم دار ، با مشخصات فنی خوبی خواهد بود.

در مشخصات فاش شده آمده است که اسمارت فون جدید کمپانی اچ‌تی‌سی مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل از نوع IPS خواهد بود. حافظه داخلی ۱۶ گیگا‌بایت (قابل افزایش به ۱ ترابایت) و حافظه رم ۴ گیگا‌بایت از دیگر ویژگی‌های این دستگاه است.

وان ایکس ۹ اچ‌تی‌سی در بخش دوربین اصلی از یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی در پشت گوشی بهره برده و دقت دوربین سلفی آن نیز برابر ۵ مگاپیکسل است. ابعاد دقیق این گوشی معادل ۱۵۳.۲×۷۵.۹×۷.۹۹ میلی‌متر بوده و وزن آن نیز برابر ۱۷۴ گرم خواهد بود. از طرفی نسخه ۵.۰.۲ سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ به طور پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود. ویژگی‌های ارتباطی نظیر Bluetooth, USB, GPS, GSM, TD-SCDMA, TD-LTE, 4G LTE FDD و WCDMA از دیگر موارد قابل مشاهده در این وب‌سایت بود. این گوشی در نسخه رنگی نقره‌ای-خاکستری به بازارهای فروش عرضه خواهد شد.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*