انولا هولمز 2

نخستین تصاویر و اطلاعات از فیلم انولا هولمز 2 منتشر شد

به تازگی اطلاعات و تصاویر جدیدی از فیلم انولا هولمز 2، ساخته نتفلیکس منتشر شده که خبر از بازگشت بازیگران دوست‌داشتنی قسمت اول می‌دهد.

خواهر سرسخت و باهوش شرلوک هلمز، پاییز امسال به شبکه نتفلیکس بازمی‌گردد. به همین مناسبت سازندگان، تصاویر تازه‌ای را از فیلم مورد انتظار «انولا هولمز 2» به اشتراک گذاشته‌اند. میلی بابی براون با تکرار نقش خود به عنوان کارآگاه جوان، آماده است تا معماهای پیچیده را حل کند. یک بار دیگر شاهد چند چهره آشنا از فیلم اول و همچنین شخصیت‌های کاملا جدید خواهیم بود.

انولا هولمز 2 بر اساس مجموعه رمان‌هایی به نوشته‌ی نانسی اسپرینگر در شهر لندن اتفاق می‌افتد. در فیلم اول دیدیم که انولا ثابت کرد مانند برادر بزرگ‌ترش – که هنری کویل آن را به تصویر کشیده است – از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار است. در حالی که اولین فیلم بیشتر در انگلستان دوره ویکتوریایی جریان داشت، کارگردان «هری بردبیر» گفت: «من می‌خواستم داستان قسمت دوم، تاریک‌تر باشد. می‌خواستم او (انولا) را با دختران طبقه کارگر در دنیای بی‌رحم آنها آشنا کنم». ضمنا کارگردان اشاره می‌کند که مشتاق است عمق شخصیتی انولا را به تصویر بکشد تا فرصتی برای نشان دادن مهارت‌هایش داشته باشد و دنیای کاملا جدیدی را تجربه کند.

در فیلم انولا هولمز 2 کارگاه جوان ما، راه برادرش را دنبال می‌کند و آژانس کارآگاهی خودش را باز می‌کند. جایی که با یک دختر جوان کارخانه‌ای آشنا می‌شود که به دنبال کمک است. در یک ماجراجویی کاملا جدید، انولا وظیفه دارد یک پرونده پرخطر را حل کند تا خواهر گم شده‌ی این دختر را پیدا کند. این راز خطرناک، انولا را به یک غوغای توطئه‌آمیز در زیر پوسته‌ی تاریک و صنعتی لندن هدایت می‌کند.

تصاویر جدید، کارآگاه جوان ما را نمایش می‌دهد که در حال فرار از دست پلیس است. پس از خواندن سری کتاب‌های اسپرینگر، میلی بابی براون روی اقتباس کتاب‌ها سرمایه‌گذاری کرد و به عنوان تهیه‌کننده در هر دو فیلم ظاهر شد. براون که برای کشف بیشتر دنیای انولا هیجان زده بود، گفت:

ما فیلم دوم را در شلوغی و هیاهوی لندن به تصویر کشیدیم؛ چیزی که در فیلم اول نتوانستیم به خوبی به آن بپردازیم. باید ببینیم که این دختر جوان در این شهر دیوانه‌وار که او را احاطه کرده، چه می‌کند. ضمنا می‌توانیم در این مکان‌ها با جزئیات زیاد کاوش کنیم.

این تصاویر جدید، شرلوک – برادر باهوش انولا – را نشان می‌دهد که برای کمک (و احتمالا بحث) با خواهرش بازگشته است. ضمنا معشوق شرلوک، یعنی تکسبری (با بازی لوئیس پارتریج) هم در این دنباله حضور دارد. فیلم انولا هولمز 2 باز هم میزبان مادر هلمز با بازی هلنا بونهام کارتر خواهد بود و انولا را در مواجهه با پلیسی مشکوک با بازی دیوید تیولیس به نمایش می‌گذارد. این عکس‌ها همچنین تاییدی بر شخصیت جدیدی هستند که توسط شارون دانکن بروستر به تصویر کشیده می‌شود. هنوز در مورد نقش بازیگر فیلم Dune اطلاعاتی ارائه نشده است.

با بازگشت بردبیر به عنوان کارگردان و جک تورن به عنوان نویسنده، طرفداران می‌توانند انتظار فیلمی باکیفیت و غیرقابل پیش بینی در سبک معمایی، مانند قسمت قبلی داشته باشند. میلی بابی براون با وجود تهیه‌کنندگی، شدیدا به پروژه نزدیک بود و بردبیر می‌گوید که نقش این بازیگر برای نمایش ذات سرکش و نبوغ انولا، ضروری بوده است. او اضافه کرد:

او (میلی بابی براون) داستان بزرگسالانه را می‌فهمد، اما غریزه‌های یک فرد جوان را نیز درک می‌کند. بنابراین همه این ویژگی‌ها حیاتی هستند. وقتی عناصر داستان را کنار هم می‌چینیم، او به ما اعتماد می‌کند و با آماده شدن هر پیش‌نویس، نظرات خود را ارائه می‌دهد. نکته مهم این است که او غریزه فوق‌العاده‌ای برای ایفای نقش انولا دارد.

فیلم انولا هولمز 2 در تاریخ 4 نوامبر 2022 (مصادف با 13 آبان 1401) از طریق شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*