سونی اکسپریا 5 IV

سونی اکسپریا 5 IV با صفحه نمایش 6 اینچی به استقبال FCC رفت

گوشی سونی اکسپریا 5 IV با صفحه نمایش 6 اینچی در پایگاه داده FCC دیده شد. در ادامه با برخی مشخصات Xperia 5 IV که افشا شده آشنا می‌شویم.

سونی در حال حاضر مشغول عرضه سه گوشی هوشمند در سال به نام‌های Xperia 10،‌ Xperia 1 و Xperia 5 در نسل‌های مختلف است. نسل چهارم دو مدل قبلی چند ماه پیش معرفی شده بود و حالا نوبت به معرفی و عرضه سونی اکسپریا 5 IV رسیده که احتمالا به زودی شاهد آن خواهیم بود. اکنون این گوشی در پایگاه دیده FCC دیده شده و ما با برخی از مشخصات فنی از جمله ابعاد صفحه نمایش آن آشنا شده‌ایم.

مشخصات فنی سونی اکسپریا 5 IV

گوشی هوشمند آینده سونی با نام Xperia 5 IV در لیست FCC با صفحه نمایشی به اندازه 153.5 میلی‌متر دیده شده که تقریبا معادل 6 اینچ خواهد بود. علاوه بر نمایشگر 6 اینچی این گوشی، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه یو اس بی تایپ سی در آن وجود خواهد داشت. اکسپریا 5 IV در بازار ژاپن از فناوری وای فای 6 و ان اف سی پشتیبانی می‌کند و پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم نیز در آن ارائه شده است. نسل‌های قبلی اکسپریا 5 فقط از شارژر سیمی برخوردار بودند و شارژ بی سیم در آنها وجود نداشت.

سونی اکسپریا 5 IV

متاسفانه در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که درباره Xperia 5 IV سونی داریم. هنوز مشخص نیست که این گوشی از چه تراشه‌ای بهره خواهد برد، اما قطعا یکی از بین اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در این گوشی به کار خواهد رفت. صفحه نمایش اولد 120 هرتزی، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، دوربین سه گانه پشتی و اسپیکرهای استریو از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی خواهند بود.

اکسپریا 5 IV در نمایشگاه IFA امسال که در روزهای 2 تا 6 سپتامبر 2022 (11 تا 15 شهریور 1401) برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*