تاریخ عرضه هدست PS VR2 سونی

سونی تاریخ عرضه هدست PS VR2 را اعلام کرد

سرانجام سونی تاریخ عرضه هدست PS VR2 را اعلام کرد. پلی استیشن وی آر ۲ قرار است با پیشرفتی فوق‌العاده در اختیار کاربران کنسول PS5‌ قرار بگیرد.

ماه‌هاست که سونی جزئیاتی از هدست واقعیت مجازی جدید PS VR2 را منتشر می‌کند، اما حالا وقت آن رسیده تاریخ عرضه این هدست را اعلام کند. این کمپانی می‌گوید نمایشگرهای هدست خودش را به رزولوشن 4K‌ ارتقا داده و اکنون می‌توانند با نرخ رفرش ۹۰ یا ۱۲۰ هرتزی محتوا را به نمایش بگذارند. عمق دید این هدست ۱۱۰ درجه‌ای است و از فناوری رندرینگ Foveated استفاده می‌کند.

سونی می‌گوید هدست جدیدش با استفاده از یک کابل USB-C به کنسول شما متصل می‌شود. آن نمی‌تواند از یک دوربین متصل به کنسول شما برای ردیابی حرکات بدنی‌تان استفاده کند. در عوض درست مثل هدست Quest 2 آکیولس، از ردیاب‌های داخلی استفاده می‌کند. بنابراین کافیست هدست PS VR2 سونی را بپوشید تا غرق در دنیای مجازی شوید.

وقتی این هدست را به کنسول PS5 متصل کنید، در صورت وجود دوربین PlayStation HD، می‌توانید تصویری از خودتان ضبط کرده و برای دیگر کاربران پخش کنید. سونی همچنین تعداد بازی‌هایی که هنگام عرضه این هدست در دسترس کاربران قرار می‌گیرد را هم افزایش داده است. در اینجا حدود ۲۰ عنوان از جمله فرنچایز Horizon و The Walking Dead وجود خواهد داشت و همینطور نسخه‌های VR‌ بازی‌های No Man’s Sky و Resident Evil Village را هم می‌توانید اجرا کنید.

سونی این هدست را همراه کنترلرهای گوی شکلی عرضه خواهد کرد که دارای محرک‌های انطباق‌پذیر، بازخورد لمسی و تشخیص لمس انگشت هستند. اصلی‌ترین چیزی که در مورد این هدست هنوز فاش نشده، قیمت آن است که احتمالاً آن هم طی هفته‌ها و ماه‌های پیش رو اعلام خواهد شد. اما چه زمانی می‌توانیم هدست پلی استیشن وی آر ۲ سونی را بخریم؟

هدست PS VR2 سونی کی عرضه می‌شود؟

حساب کاربری پلی استیشن سونی در اینستاگرام رسماً تأیید کرده که این هدست در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی یعنی حداکثر چند ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*