آترین پلاس

آترین پلاس ، کامیونت جدید ایران خودرو دیزل رونمایی شد

آترین پلاس به عنوان کامیونت جدید ایران خودرو دیزل معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این کامیونت 6 تن آشنا خواهیم شد.

ایران خودرو دیزل روز گذشته طی مراسمی به صورت رسمی از آترین پلاس به عنوان کامیونت جدید خود پرده برداشت. تولید انبوه کامیونت 6 تن ایران خودرو دیزل در آبان سال جاری آغاز خواهد شد و پس از آن نیز شاهد عرضه این کامیونت به بازار خواهیم بود.

مشخصات فنی آترین پلاس

ایران خودرو دیزل برای کامیونت آترین پلاس یک پیشرانه 3760 سی‌سی 4 سیلندر توربوشارژ و اینترکولر ساخت شرکت کامینز را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با 154 اسب بخار را در دور موتور 2600 و گشتاور 500 نیوتن‌متر را در دور موتور 1200 تا 1900 به تولید برساند.

آترین پلاس

پیشرانه کامیونت جدید ایران خودرو دیزل از استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV بهره می‌برد. یک گیربکس دنده‌ای ZF شش دنده جلو و یک دنده عقب وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه به چرخ‌های عقب را بر عهده دارند.

حداکثر وزن ناخالص فنی مجاز کامیونت آتریس پلاس به 6 تن، وزن ناخالص آن به 2.9 تن و حداکثر ظرفیت باربری آن نیز به 3.1 تن می‌رسد. این کامیونت دارای 6900 میلی‌متر طول، 2200 میلی‌متر عرض، 2360 میلی‌متر ارتفاع و 3820 میلی‌متر فاصله بین دو محور است.

امکانات کامیونت جدید ایران خودرو دیزل

آترین پلاس

از امکانات کامیونت جدید ایران خودرو دیزل می‌توان به گارد جانبی و عقب، نشانگر دیجیتالی پشت فرمان، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی و درگاه AUX و بلوتوث، فیلتر خشک کن مدار باد، فیلتر آبگیر مدار سوخت، جداکننده آب و روغن از مدار باد به شکل اتوماتیک، دوربین 360 درجه به شکل آپشنال، چراغ مه شکن، چراغ روشنایی در روز، کروز کنترل، شیشه‌های برقی و سیستم تهویه مطبوع دستی اشاره کرد.

آترین پلاس به سیستم برقی 24 ولت مجهز شده و از دینام 28 ولت 70 آمپر بهره می‌برد. ضمن این که برای این کامیونت نصب 2 باتری 12 ولت حداقل 88 آمپر ساعت ضروری خواهد بود. این خودرو در آبان 1401 به شکل انبوه تولید شده و مدتی بعد روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*