آیفون ۱۴ پرو مکس اپل

آیفون ۱۴ پرو مکس، خواستنی‌ترین گوشی اپل می‌شود

اطلاعات به بیرون درز کرده نشان می‌دهد آیفون ۱۴ پرو مکس اپل – iPhone 14 Pro Max به خاطر تغییرات گسترده نسبت به نسل قبل، بسیار محبوب خواهد شد.

اطلاعات تولید و فروش پنل‌های نمایشگر به کار رفته در خانواده iPhone 14 نشان می‌دهد که اپل تقاضای زیادی را برای مدل‌های پرو این خانواده انتظار دارد.

انتظار می‌رود بیشترین تغییرات روی دو مدل پرو و پرو مکس این خانواده ارائه شود، در حالی که نسخه اصلی تغییر کمتری نسبت به آیفون ۱۳ خواهد داشت. و همین تغییرات باعث افزایش تقاضا برای دو گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس و ۱۴ پرو خواهد شد. طبق اطلاعاتی که توسط راس یانگ، تحلیلگر حوزه نمایشگرها منتشر شده، تأمین‌کنندگان اپل بیشتر تمرکز خودشان را روی تأمین و تولید پنل نمایشگر مدل‌های پرو نسل جدید آیفون قرار داده‌اند.

بیشترین تغییرات امسال آیفون متعلق به آیفون ۱۴ پرو مکس اپل است

راس یانگ می‌گوید ۲۸ درصد از پنل‌های نمایشگر تولید شده از ماه ژوئن تا سپتامبر، متعلق به گوشی iPhone 14 Pro Max بوده است. پس از آن مدل‌های ۱۴ و ۱۴ پرو با سهم ۲۶ درصدی و سپس آیفون ۱۴ مکس با سهم ۲۱ درصدی ایستاده‌اند. یانگ همچنین نسبت به مدل تازه اضافه شده ۱۴ مکس خوشبین است و معتقد است که پس از عرضه به یک باره تقاضا برای آن زیاد خواهد شد. بنابراین تقاضای اولیه برای این مدل در ابتدا کم است، اما پس از آشنا شدن کاربران با این مدل، با افزایش تقاضا مواجه خواهد شد.

آیفون ۱۴ پرو مکس اپل

اخبار و گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهد که مدل معمولی آیفون ۱۴ به اندازه مدل‌های پرو نمی‌تواند در رویداد ماه سپتامبر اپل، طرفداران آیفون‌ها را مجذوب خودش کند. به طور مثال چیپست جدید A16 فقط برای استفاده در دو مدل پرو و پرو مکس رزرو شده و نسخه اصلی این خانواده از چیپست قدیمی A15 استفاده خواهد کرد که همین حالا در زیر قاب خانواده آیفون ۱۳ حضور دارد.

بیشتر بخوانید: آیفون 14 پرو افزایش قیمت دارد اما افزایش فضای ذخیره سازی خیر!

به جز این، مدل‌های پرو تغییرات دیگری را هم تجربه خواهند کرد که آن‌ها را با نسخه معمولی و مکس متمایز می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات مربوط به نمایشگر و حذف ناچ بالای نمایشگر است که جای خودش را به دو حفره به شکل علامت سؤال افقی می‌دهد. نمایشگر آیفون همچنین می‌تواند مثل خیلی از پرچمداران اندرویدی، قابلیت همیشه روشن را ارائه کند تا کاربران بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی خود بتوانند اطلاعات مفیدی مثل ساعت و تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را روی صفحه گوشی خود ببینند. به این تغییرات باید ارتقا سنسور دوربین اصلی از ۱۲ به ۴۸ مگاپیکسل را هم اضافه کنیم.

همه‌ی این‌ها از جمله دلایلی است که تحلیلگران را مجاب کرده تا تصور کنند، تقاضا برای آیفون ۱۴ پرو مکس بیشتر از هر مدل دیگری در امسال خواهد بود و می‌تواند محبوب‌ترین گوشی اپل باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*