کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ 4

کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ 4 را تماشا کنید + ویدیو

یک گروه یوتیوبی ویدیویی از کالبدشکافی گوشی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ – Galaxy Z Flip 4 را منتشر کرده که قطعات درون آن را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ چندی پیش بود که از گوشی تاشو جدید گلکسی Z Flip 4 خود رونمایی کرد. و حالا متخصصان امر کالبدشکافی (البته حوزه گوشی‌ها!) به جان گوشی گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ افتاده‌اند تا به طرفداران غول کره‌ای نشان دهند چه چیزی زیر قاب این گوشی حضور دارد.

زد فلیپ ۴ تفاوت زیادی با زد فلیپ ۳ ندارد. هر دو یک نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی AMOLED و نمایشگر ثانویه ۱.۹ اینچی Super AMOLED، پردازنده پرچمدار کوالکام، دوربین‌هایی مشابه و رم ۸ گیگابایتی را ارائه می‌کنند.

از آنجا که این گوشی برای بازار بسیار جدید است، کالبدشکافی آن می‌تواند برای بسیاری از کاربران اهمیت داشته باشد. این ویدیو نشان می‌دهد که کاربران با هزار دلار دقیقاً صاحب چه سخت افزاری خواهند شد.

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی زد فلیپ 4

یکی از تفاوت‌های قابل توجه بین گلکسی زد Flip 3 و زد Flip 4، ظرفیت باتری آن‌ها است. زد فلیپ ۳ از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد، در حالی که ظرفیت باتری نسل جدید آن به ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است. این می‌تواند به معنای افزایش شارژدهی گوشی باشد.

اما این ویدیوی کالبدشکافی نشان می‌دهد که دسترسی به باتری گلکسی زد فلیپ 4 خیلی هم ساده نیست. این باتری به دو قسمت تقسیم شده که هر یک را می‌توانید در یک بخش تاشو گوشی در زیر چندین کابل فلکس، براکت و تخته ببینید. در یک بخش گوشی یک باتری کوچک‌تر ۱۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و در بخش دیگر آن باتری بزرگ‌تر ۲۶۳۰ میلی‌آمپر ساعتی به کار رفته است.

بنابراین گروه PKBreviews که وظیفه کالبدشکافی Galaxy Z Flip 4 سامسونگ را بر عهده داشته، امتیاز خوبی برای تعمیرپذیری آن نداده است. این گروه امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ را به زد فلیپ ۴ داده است. امتیاز تعویض نمایشگر ۰.۵ از ۲ و نحوه راحتی تعویض باتری ۰.۵ از ۲ بوده است. از آنجا که زد فلیپ ۴ یک گوشی هزار دلاری است، PKBreviews ریسک تعویض نمایشگر آن را نپذیرفته است. چرا که این گروه با هزینه شخصی خود در یک کانال یوتیوبی فعالیت می‌کنند.

یکی دیگر از نکات منفی که پس از کالبدشکافی این گوشی فاش شده، مقاومت نکردن کامل این گوشی در برابر گرد و غبار، برخلاف مقاومت خوب آن در برابر نفوذ آب است. توجه داشته باشید که این گوشی از گواهی ضد آب، گرد و غبار IPX8 برخوردار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*