ربات خانگی Miko 3

این ربات خانگی بهترین دوست کودک شما در منزل می‌شود +‌ ویدیو

Miko 3 یک ربات خانگی دوست داشتنی مخصوص کودکان است که هم می‌تواند اسباب بازی آن باشد و هم مثل یک دوست با آن تعامل برقرار کند.

طی سالیان اخیر، ما شاهد رونمایی از ربات‌های مختلف طراحی شده با هوش مصنوعی مخصوص کودکان بودیم. از اسب شاخدار رباتیک گرفته تا رباتی که به کودکان کمک می‌کند بتوانند از خیابان عبور کنند. در بین آن‌ها یکی از این ربات های خانگی Miko 3 نام دارد که یک مدل محبوب برای کودکان بین ۵ تا ۱۰ سال است و قادر به بیان احساسات و سازگاری با کاربر در طول زمان است. شرکت Miko که سازنده این ربات است خودش در سال ۲۰۱۵ تأسیس شده و در زمینه هوش مصنوعی، رباتیک و اینترنت اشیاء فعالیت می‌کند.

ربات خانگی دوست داشتنی Mico 3

ربات خانگی Mico 3 نه تنها مثل یک عروسک نقش اسباب بازی کودک شما را بازی می‌کند، بلکه می‌تواند برقصد، داستان گویید،‌ به سوالات کودک شما پاسخ داده و مثل یک گوشی هوشمند تماس تلفنی برقرار کند. این ربات خیلی هم زیبا است. حتی بهتر از آن می‌تواند کودک شما با استفاده از به ویدیوها، آهنگ‌ها و بازی‌های مختلفی دسترسی پیدا کند. اکنون میکو اعلام کرده که شخصیت‌های کارتونی دیزنی را به این ربات خواهد آورد و کتابخانه‌ی محتوای آن را هم گسترش می‌بخشد تا کودک شما بتواند به فیلم‌های شخصیت‌های محبوب دیزنی نیز دسترسی داشته باشد.

همکاری میکو با دیزنی

سازنده میکو می‌گوید با شرکت‌های دیزنی و پیکسار برای ارائه کاراکترهای انیمیشنی دیزنی در ربات Miko 3 برای داستان سرایی و کتاب‌خوانی همکاری کرده است. این ربات به لطف همکاری جدید سازنده‌اش می‌تواند داستان‌های محبوبی از جمله شیر شاه، موانا، زوتوپیا، کوکو،‌ داستان اسباب‌بازی‌ها و غیره را برای فرزند شما بخواند.

ربات خانگی Miko 3

سنه وسوانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل کمپانی Miko‌ می‌گوید «میکو اولین شرکتی است که ربات‌هایی را با همکاری نوآورانه دیزنی طراحی کرده است و همچنان مشتاقانه به این همکاری برای سرگرم کردن کودکان سراسر جهان ادامه می‌دهد».

دسترسی به محتوای دیزنی در این ربات از طریق اپلیکیشن Disney انجام می‌شود. کودک شما علیرغم امکان تماشای داستان‌های انیمیشنی، از طریق نمایشگر لمسی که روی این ربات تعبیه شده می‌تواند به کتاب‌های صوتی گوش داده و داستان‌های متنی را هم بخواند. البته در حال حاضر تنها برخی از محتوای دیزنی روی این ربات رایگان است و برای دسترسی کامل به آن‌ها باید سالانه ۹۹ دلار یا هر سه ماه ۴۹ دلار پرداخت کنید. مشترکان با پرداخت این هزینه به KidloLand, Cosmic Kids, Paramount, Dreamykid, Kidoodle.TV, Tiny Tusks, Da Vinci Kids و چندین اپلیکیشن محبوب دیگر مخصوص کودکان دسترسی پیدا خواهند کرد. قیمت این ربات هم ۲۹۹ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*