داستان و معمای فیلم Knives Out 2

اطلاعات جدیدی از داستان و معمای فیلم Knives Out 2 منتشر شد

شبکه نتفلیکس بالاخره اطلاعات جدیدی از داستان فیلم Knives Out 2 منتشر کرده که خبر از ماجراجویی کارگاه بلانک در جزیره یونانی می‌دهد.

کارآگاه خصوصی بنوآ بلانک با بازی دنیل کریگ برای یک پرونده مرموز دیگر باز خواهد گشت و اکنون شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از داستان فیلم Knives Out 2 هستیم. دنیل کریگ در فیلم اول به ایفای نقش به عنوان کارآگاهی خصوصی و غیرعادی پرداخت که در حال تحقیق در مورد مرگ یک رمان نویس ثروتمند بود. او که بخاطر این نقش آفرینی، نامزد جایزه گلدن گلوب شد، برای روایت داستانی جدید باز می‌گردد. فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery میزبان دنیل کریگ و فهرستی پر ستاره از جمله ادوارد نورتون، ژانل مونا، کاترین هان، لزلی اودوم جونیور، جسیکا هنویک، مدلین کلین، کیت هادسون و دیو باتیستا خواهد بود.

توسعه‌ی دنباله‌ی Knives Out قبل از اکران فیلم اول تایید شد و ریان جانسون، نویسنده/کارگردان، ابراز امیدواری کرد که بنوآ بلانک را به همان شیوه هرکول پوآرو که اخیرا با کنت برانا به صحنه‌ی تئاتر آمده است، گسترش دهد. شرکت فیلمسازی Lionsgate در ابتدا قصد داشت، مراحل ساخت دنباله را در اوایل سال 2020 آغاز کند. اما برنامه‌ها به کل بهم ریخت؛ زیرا مالکان این مجموعه تصمیم گرفتند حقوق Knives Out را به حراج بگذارند. نتفلیکس این مجموعه را با قیمت 469 دلار خریداری کرد. در نهایت این معامله‌ی سنگین با حق ساخت دو فیلم ثبت شد.

فیلم Knives Out 2

اولین تصویر رسمی از فیلم مورد انتظار Knives Out 2

چند ماه پس از تصاحب این فیلم توسط نتفلیکس، مراحل تولید فیلم Knives Out 2 از تابستان 2021 و در کشور یونان آغاز شد. اکنون مخاطبان در حال دریافت اولین جزئیات از داستان فیلم بعدی هستند.

پس از رونمایی از تصاویر جدید و تاریخ اکران، نتفلیکس اولین جزئیات از داستان Knives Out 2 را فاش کرده است. این دنباله‌ی معمایی به عنوان «ادامه‌ای» بر فیلم اصلی توصیف شده و بنوآ بلانک را به یک میلیاردر فناوری در جزیره‌ای مدیترانه‌ای ملحق می‌کند تا معمای جدید و پیچیده را حل کنند.

خلاصه رسمی فیلم بدین صورت است:

اگر فیلم اول در مورد پیوندهای مرگبار خانوادگی بود، فیلم Knives Out 2 دلیل خوبی برای محتاط بودن نسبت به نزدیکترین دوستانتان است. وقتی یک میلیاردر فناوری به اسم مایلز برون (ادوارد نورتون) برخی از نزدیکترین و عزیزترین دوستانش را برای تفریح به جزیره خصوصی‌اش در یونان دعوت می‌کند، به سرعت مشخص می‌شود که در این جزیره‌ی بهشتی، ​​همه چیز ایده آل نیست. وقتی یکی از همراهان به قتل می‌رسد، چه کسی بهتر از کارآگاه بلوآ بلانک می‌تواند از حقیقت پرده برداری کند؟

اگرچه این ژانر بیشتر به خاطر پرونده‌های قتل شناخته شده است، اما برخی از طرفداران در تعجب بودند که چرا در نام رسمی فیلم به کلمه‌ی «قتل» اشاره نشده و به جای آن شاهد ترکیب عجیبی تحت عنوان «پیاز شیشه‌ای» هستیم. با توجه به اینکه جانسون مشتاق است مجموعه‌ی کاملی از پرونده‌های مختلف را برای بنوآ بلانک توسعه دهد، به نظر می‌رسد که عنوان A Knives Out Mystery راهی برای حفظ نام تجاری Knives Out و در عین حال باز نگه داشتن درها برای پرونده‌های دیگر بلانک است. با توجه به اینکه جانسون پیش از فیلم Knives Out با آثاری مانند «آجر» و «برادران بلوم» شانس خود را در ژانر معمایی امتحان کرده بود، مشتاق هستیم که ببینیم او چه داستانی را در فیلم سوم و دنباله‌های بعدی روایت خواهد کرد.

داستان و معمای فیلم Knives Out 2

علاوه بر تایید پرونده‌ی «تعطیلات مدیترانه‌ای» و شخصیت ادوارد نورتون در این فیلم، جالب است بدانید که سازندگان، این فیلم را  به عنوان ادامه‌ای بر داستان بلانک توصیف می‌کنند. همین موضوع عده‌ای را کنجکاو کرده که آیا اتفاقات فیلم اصلی Knives Out به این دنباله، ارجاع داده می‌شوند یا خیر. از آنجایی که نوا سیگان هم در این دنباله باز می‌گردد، می‌توان انتظار نقش آفرینی دوباره او به عنوان گروهبان وگنر را داشت. شاید هم کارگردان نقش جدیدی را برای او در نظر گرفته باشد.

فیلم Glass Onion: A Knives Out Mystery در تاریخ 23 دسامبر 2022 مصادف با 2 دی 1401 از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*