MIUI 13 پوکو X3 NFC

پوکو X3 NFC به طور غیرمنتظره‌ای آپدیت MIUI 13 را دریافت می‌کند

برخلاف انتظارها، در خبرها آمده است که شیائومی به زودی آپدیت MIUI 13 را با تمام امکانات جدیدش برای گوشی پوکو X3 NFC منتشر خواهد کرد.

رابط کاربری MIUI یکی از محبوب‌ترین پوسته‌های سفارشی اندروید در جهان است که می‌توانید از آن روی گوشی‌های شیائومی استفاده کنید. جدیدترین نسخه این رابط کاربری، آپدیت MIUI 13 هم یکی از بهترین نسخه‌هایی است که تاکنون شیائومی منتشر کرده است. این بروزرسانی روی طیف گسترده‌ای از محصولات شیائومی نصب شده است. اخیراً ما شنیده‌ایم یکی از پرفروش‌ترین محصولات پوکو، برند تابعه شیائومی هم به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد. بله، خبر خوب اینکه گوشی پوکو X3 NFC و به MIUI 13 آپدیت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سورپرایز شیائومی به مناسبت سال نو چینی؛ نسخه جدید MIUI 13 با بهبودهای فراوان، منتشر شد

گوشی Poco X3 NFC به عنوان یک محصول میان‌رده، امکانات جذابی دارد که باعث پرفروش شدن آن در بازارهای جهانی شده است. یکی از آن‌ها دوربین گوشی است که موفق شده نظرات مثبت بسیاری را از کارشناسان DxOMark کسب کند. به جز این، گوشی پوکو از سخت افزار قابل توجهی هم در کنار قیمت مقرون به صرفه بهره می‌برد.

اکنون دو سال از عرضه این گوشی گذشته و در حالی که پیشتر گفته شده بود بروزرسانی می یو آی ۱۳ برای آن منتشر نخواهد شد، اکنون به طور غیرمنتظره‌ای خبر انتشار این آپدیت برای گوشی محبوب پوکو روی خروجی رسانه‌های چینی قرار گرفته است. علاوه بر این، ظاهراً رام اروپایی گوشی ردمی نوت ۹ پرو هم موفق شده هم اکنون این بروزرسانی را دریافت کند.

گوشی‌های پایین‌رده شیائومی، آپدیت MIUI 13 را دریافت نمی‌کنند

البته هنوز هم گوشی‌های زیادی از جمله تمام گوشی‌های سری ردمی ۸،‌ سری ردمی ۹ و گوشی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ نیز همچنان در انتظار دریافت این بروزرسانی هستند و شاید شیائومی هیچگاه MIUI 13 را برای این گوشی‌های پایین رده عرضه نکند.