بازی هاگواتز لگاسی

تریلر جدید بازی هاگوارتز لگاسی را تماشا کنید (گیمزکام 2022)

تریلر جدید بازی هاگوارتز لگاسی – Hogwarts Legacy در گیمزکام 2022 پخش شد که گروه اسلیترین و جادوی سیاه را به تصویر می‌کشد.

در جریان مراسم افتتاحیه‌ی گیمزکام 2022، تریلر جدیدی از بازی هاگوارتز لگاسی که به تازگی تاخیری سه ماهه خورده است، منتشر شد. در جدیدترین تریلر این بازی که بر اساس دنیای هری پاتر خلق شده، عواقب استفاده از جادوی تاریک مرتبط با گروه اسلیترین را می‌بینیم.

تریلر بازی هاگوارتز لگاسی

سازندگان این بازی در استودیوی Avalanche به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا با سباستین سالو، دانش‌آموز گروه اسلیترین، دوست شوند و انتخابی در برابر بازیکن قرار می‌گیرد که هنرهای تاریک را در آغوش بگیرد یا آن را رد کند. در توضیحات تریلر آمده است که شما می‌توانید با دنبال کردن خط داستانی سباستین، رمز و راز خانواده او را کشف کنید. تریلر بر روی یک ماموریت داستانی با همراهی سباستین تمرکز می‌کند و نگاهی اجمالی به انتخاب‌های بازیکن می‌اندازد که باید برای درگیر شدن یا اجتناب از جادوی تاریک، تصمیم گیری کند.

داستان بازی هاگوارتز لگاسی در اواخر دهه 1800 میلادی اتفاق می‌افتد؛ یعنی حدود 100 سال قبل از اینکه هری پاتر در مدرسه معروف جادوگری ثبت نام کند. بازیکنان می‌توانند کاراکتر خود را خلق کنند و به عنوان یک جادوگر جوان (دختر یا پسر) در مدرسه جادوگری هاگوارتز به تحصیل بپردازند. در این بازی، شما یک دانشجوی سال پنجم هستید، جادوهای پیشرفته یاد می‌گیرید، با افراد مختلفی دوست می‌شوید و با رقبای سرسختی هم می‌جنگید.

بازی هاگوارتز لگاسی

استودیو آوالانچ و برادران وارنر در ابتدا قصد داشتند این بازی مورد انتظار را در تعطیلات کریسمس ۲۰۲۲ عرضه کنند، اما سپس تاریخ انتشار را به ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ تغییر دادند تا به توسعه دهندگان «زمان بیشتری برای ارائه بهترین تجربه ممکن» بدهند. سازندگان تایید کرده‌اند که بازی هاگوارتز لگاسی بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود. نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی هنوز تاریخ انتشار دقیقی دریافت نکرده است.

اگرچه این بازی بر اساس دنیای هری پاتر ساخته شده است، اما جی کی رولینگ، خالق رمان‌های هری پاتر در ساخت میراث هاگوارتز دخالتی ندارد. بلافاصله پس از اعلام ساخت این بازی در سپتامبر 2020، شرکت بازیسازی برادران وارنر از همکاری با رولینگ فاصله گرفت که دلیل آن مربوط به اظهارات جنجالی جی کی رولینگ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*