کنترلر جدید پلی استیشن

کنترلر جدید پلی استیشن 5 با قابلیت‌های خاص رونمایی شد (گیمزکام 2022)

در نمایشگاه گیمزکام امسال، شرکت سونی از کنترلر جدید و جذابش برای کنسول پلی استیشن 5 رونمایی کرد. این کنترلر در مقایسه با دوال سنس‌های معمولی سونی، پیشرفته‌تر و پرقابلیت‌تر است.

در جریان نمایشگاه گیمزکام سال ۲۰۲۲، سونی از دوال سنس اج (DualSense Edge) رونمایی کرد. این کنترلر بی‌سیم، در واقع اولین دسته بازی سونی است که به صورت کامل قابل شخصی است و گیمرهایی که حاضرند بیشتر از بقیه خرج کنند، می‌توانند یک کنترلر واقعا منحصر به فرد داشته باشند.

ویژگی‌های کنترلر جدید پلی استیشن 5

طبق گزارشی که به تازگی در بلاگ پلی استیشن منتشر شده، دوال سنس اج سونی از قابلیت‌های مختلفی مانند امکان شخصی‌سازی کامل کلید‌ها، قابلیت غیرفعال کردن آن‌ها، امکان تنظیم حساسیت جوی استیک‌ها، کاهش میزان مسافتی که تریگرها برای ثبت کردن فرمان باید طی کنند و … بهره می‌برد.

کنترلر جدید سونی

همچنین گیمرها می‌توانند با این دسته سونی، چندین کنترل پروفایل مختلف بسازند و در زمان نیاز، از هر کدام که می‌خواهند به سرعت استفاده کنند. یک کلید Fn نیز روی این دسته بازی تعبیه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، تنظیمات بازی و صدا را تغییر دهند، از کنترل پروفایل‌های مختلف استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را در بازی‌ها اعمال کنند. در کنار این موارد، می‌توانید کلیدها را به انواع مختلفی تغییر دهید که هر یک از آن‌ها ویژگی خاصی دارند.

این پایان امکاناتی نیست که سونی به خریداران این دسته ارائه می‌دهد. ماژول جوی استیک کنترلر دوال سنس سونی نیز به صورت کامل قابل تعویض و شخصی‌سازی است. البته در صورتی که می‌خواهید ماژول جوی استیک را تغییر دهید، باید ماژول‌هایی که می‌خواهید را به صورت مجزا از سونی خریداری کنید.

دوال سنس

دسته قدرتمند و جذاب دوال سنس اج سونی، به همراه یک کابل یو اس بی تایپ سی و یک کیف مخصوص به دست خریداران خواهد رسید. متاسفانه هنوز قیمت و زمان عرضه این دسته بازی حرفه‌ای پلی استیشن 5 رسانه‌ای نشده اما نباید انتظار قیمتی معقول و اقتصادی را داشته باشیم. در ماه‌های آینده، اطلاعات بیشتری درباره این کنترلر پلی استیشن ۵ رسانه‌ای خواهد شد.

به نظر شما این کنترلر خاص و جدید سونی که برای پلی استیشن 5 توسعه داده شده، با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*