خودرو اختصاصی کرمان موتور

اولین خودرو اختصاصی کرمان موتور رونمایی شد + عکس و ویدیو

اولین خودرو اختصاصی کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات سدان جدید کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

شرکت کرمان موتور مدتی قبل پلتفرم سدان چینی جک جی 4 را خریداری کرد و با بومی‌سازی آن توانست اولین پلتفرم اختصاصی خود را با نام PS1 توسعه دهد. در همین راستا این خودروساز بزرگ بخش خصوصی کشور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از اولین خودرو اختصاصی خود بر پایه پلتفرم PS1 پرده برداشت.

ویدیوی معرفی اولین خودرو اختصاصی کرمان موتور

بخش طراحی

کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو فقط ماکتی از سدان اختصاصی خود را به نمایش گذاشت که البته آن را باید یک فیس لیفت ایرانی از سدان چینی جک جی 4 بدانیم. این فیس لیفت باعث شده تا این سدان اقتصادی اکنون به خودروهای برقی شبیه شود.

خودرو اختصاصی کرمان موتور

طراحان بیشترین تغییرات را برای چراغ‌ها و سپرهای خودرو در نظر گرفتند. البته درهای این ماکت قابل باز شدن نبوده و به همین دلیل از نمای داخلی این خودرو جزئیاتی در دست نیست.

مشخصات فنی

خودرو اختصاصی کرمان موتور

طبق خبرهای منتشر شده، کرمان موتور قصد دارد اولین سدان اختصاصی خود که بر پایه پلتفرم اختصاصی PS1 توسعه پیدا کرده را در نسخه‌های بنزینی و تمام برقی به بازار عرضه کند. در گام نخست این خودرو در مدل بنزینی روانه بازار خواهد شد که از لحاظ مشخصات فنی مشابه جک جی 4 خواهد بود.

خودرو اختصاصی کرمان موتور

اولین خودرو اختصاصی کرمان موتور با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی روانه بازار خواهد شد که قادر است قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد. کرمان موتور قصد دارد نسخه توربوشارژ و نسخه مجهز به گیربکس دستی این خودرو را نیز به بازار عرضه کند. نسخه تمام برقی این خودرو نیز طی همکاری با شرکت مپنا تولید خواهد شد.

امکانات

خودرو اختصاصی کرمان موتور

به احتمال زیاد این سدان اختصاصی کرمان موتور با امکاناتی چون گرمکن صندلی‌ها، آینه تاشو برقی، فرمان با دکمه‌های کنترلی، دو ایربگ ایمنی، دوربین عقب، سیستم چندرسانه‌ای با نمایشگر و همچنین کروز کنترل به بازار ایران عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر اولین خودرو اختصاصی کرمان موتور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*