گلکسی زد فولد و فلیپ 4

تست های سختگیرانه گلکسی زد فولد و فلیپ 4 را تماشا کنید + ویدیو

این ویدیو نشان می‌دهد سامسونگ گلکسی زد فولد 4 – Galaxy Z Fold4 و گلکسی زد فلیپ 4 – Galaxy Z Flip4 پیش از ورود به بازار، چه تست های سفت و سختی را رد می‌کنند.

به تازگی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 وارد بازار شدند؛ اما با وجود اینکه چهارمین نسل از گوشی های منعطف سامسونگ محسوب می‌شوند، هنوز بسیاری از کاربران نسبت به دوام و مقاومت ‌آن‌ها بدبین هستند. به همین دلیل، سامسونگ ویدیویی را منتشر کرده که بخشی از مراحل ساخت و تست گلکسی زد فولد و زد فلیپ 4 را نشان می‌دهد.

همین کلیپ 100 ثانیه‌ای، بسیاری از تست‌ها را به تصویر می‌کشد؛ از جمله فشردن چندین باره دکمه‌ها، تا کردن و باز کردن گوشی‌ها و تست مقاومت در برابر آب!

ابتدا پنل عقب با ربات سر جای خود قرار می‌گیرد و یک ربات دیگر آن را فشار می‌دهد. سپس تست عملکرد آغاز می‌شود. سازگاری صفحه نمایش با S Pen، کارکرد سرویس Samsung Pay، سنسور مجاورت، تاچ و شارژ وایرلس هم مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

سامسونگ می‌گوید همه این تست‌ها را انجام می‌دهد تا کاربران را از دوام گوشی‌ها و برآورده کردن نیازهایشان مطمئن کند. همه‌چیز هم به طور اتوماتیک انجام می‌شود و مهندسی خیره‌کننده‌ای پشت آن است.

به هر حال پیداست سامسونگ از اولین گلکسی فولد که با مشکلات صفحه نمایش روبه‌رو بود، تا اینجا مسیر پر پیچ و خمی را طی کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*