تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.0

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.0 سامسونگ فاش شد

یک منبع ناشناس تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.0 برای گوشی های سامسونگ را فاش کرده است. این آپدیت مبتنی بر اندروید ۱۳ گوگل است که چندی پیش رسماً منتشر شد.

سامسونگ به تازگی آزمایش روی رابط کاربری One UI 5.0 را آغاز کرده است. این نسخه مبتنی بر اندروید ۱۳، جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل است که چند هفته پیش منتشر شده است.

معمولاً چند هفته طول می‌کشد تا این مراحل آزمایشی انجام شود. اما بی‌شک بسیاری از طرفداران و کاربران گوشی‌های سامسونگ مشتاقانه منتظر اطلاع از تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.0 هستند. حالا بر اساس شایعه جدیدی که امروز منتشر شده،‌ سامسونگ احتمالاً از ۱۷ یا ۱۹ اکتبر (۲۵ یا ۲۷ مهر ماه) انتشار این بروزرسانی را آغاز می‌کند. ظاهراً این زمانی است که گوشی‌های سری گلکسی S22 می‌توانند جدیدترین نسخه اندروید را دریافت کنند.

تاریخ انتشار آپدیت One UI 5.0

شاید این اطلاعات درست باشد، اما همیشه اتفاقات پیش‌بینی نشده مثل باگ‌های بزرگ نرم افزاری می‌‌تواند از انتشار به موقع بروزرسانی‌های بزرگ  سیستم عامل جلوگیری کند. علاوه بر این، اطلاعاتی که امروز به دست ما رسیده از سوی منبع غیرقابل مطمئنی منتشر شده است. بنابراین احتمال اینکه شایعه‌ای بیش نباشد هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: کاربران گوشی های سامسونگ تا چه زمانی باید منتظر اندروید 13 باشند؟

اگر اکتبر زمان انتشار اولین نسخه آزمایشی آپدیت وان یو آی ۵.۰ باشد، حداکثر ۱۰ هفته آزمایش برای رفع مشکلات و موانع سخت افزاری پیچیده کافی به نظر می‌رسد. اما باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ می‌تواند خیلی زود آپدیت اندروید ۱۳ را برای گوشی‌هایش آماده کند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*