انتشار اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ

کاربران گوشی های سامسونگ تا چه زمانی باید منتظر اندروید 13 باشند؟

نسخه نهایی اندروید 13 اخیراً برای موبایل های گوگل پیکسل عرضه شد؛ ولی حالا این آپدیت چه زمانی در دسترس کاربران گوشی های سامسونگ قرار می‌گیرد؟

پس از مدت‌ها انتظار، نسخه نهایی و پایدار سیستم عامل اندروید 13 اخیراً زودتر از همیشه برای گوشی‌های گوگل پیکسل عرضه شده است. درحالی که این آپدیت جدید در ماه آگوست منتشر شده، سال گذشته اندروید 12 در ماه اکتبر در اختیار کاربران قرار گرفته بود. حالا پس از سری گوشی پیکسل، گوگل باید نسخه 13 سیستم عامل خود را برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ در دسترس قرار بدهد. با این حال، کاربران این موبایل‌ها هنوز باید کمی انتظار بکشند.

انتشار اندروید 13 برای گوشی های گلکسی سامسونگ

کمتر از یک ماه از شروع برنامه بتای رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ می‌گذرد. One UI 5.0 جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی این شرکت کره‌ای به حساب می‌آید و همان‌طور که انتظار می‌رود، مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است.

سیستم عامل جدید گوگل چندین قابلیت جدید را با خود به همراه دارد که داخل رابط کاربری One UI 5.0 هم گنجانده شده‌اند. به عنوان مثال، نسخه جدید اندروید امکان تعیین زبان‌های متفاوت برای هر برنامه و پشتیبانی از بلوتوث کم‌انرژی (LE) جهت بهبود کیفیت صدا را فراهم می‌کند. در عین حال، رابط کاربری سامسونگ از قابلیت‌های جدید فراوانی برخودار است که در انحصار دستگاه‌های آن قرار خواهند داشت.

سیستم عامل اندروید 13 گوگل

از آنجا که بتای رابط کاربری One UI 5.0 تازه از راه رسیده، در بهترین حالت چندین هفته زمان می‌برد تا نسخه پایدار اندروید 13 در دسترس کاربران گوشی های سامسونگ قرار بگیرد. گزارش‌های گذشته حکایت از این داشتند که سامسونگ به دنبال عرضه این سیستم عامل جدید برای گوشی‌های خود در اکتبر 2022 است. البته همه‌چیز بستگی به این دارد که فرآیند برنامه بتای رابط کاربری آن چگونه پیش می‌رود.

سامسونگ در حال حاضر نسخه بتای رابط کاربری One UI 5.0 را فقط برای گوشی پرچمدار گلکسی S22 ارائه داده است. انتظار می‌رود تا قبل از انتشار نسخه نهایی این رابط کاربریِ مبتنی بر اندروید 13 چندین نسخه بتای دیگر پیش روی کاربران قرار داده شوند. با توجه به اینکه سامسونگ طی چند وقت اخیر روند انتشار آپدیت‌های خود را هرچه سریع‌تر کرده، احتمالاً فاصله زیادی تا انتشار نسخه نهایی اندروید 13 برای گوشی های سامسونگ نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه