نسخه بتای رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی S22

نسخه بتا رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی S22 سامسونگ منتشر شد

نسخه بتای رابط کاربری One UI 5 برای گلکسی S22 سامسونگ عرضه شد. این آپدیت مبتنی بر اندروید 13 بهبودهایی در ظاهر و عملکرد را به همراه می‌آورد.

سامسونگ شروع به عرضه نسخه بتای رابط کاربری One UI 5 برای سری گوشی پرچمدار گلکسی S22 کرده است. این رابط کاربری بر پایه جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 13 اجرا می‌شود و از بهبودها و بروزرسانی‌های متعددی برخوردار است.

ویژگی‌های نسخه بتای رابط کاربری One UI 5

نسخه بتای رابط کاربری One UI 5

جدیدترین بتای رابط کاربری این شرکت کره‌ای تعدادی تغییر جزئی را به همراه دارد. رابط کاربری حالا تازه‌سازی شده و بهبودهایی در زمینه امنیت، نوتیفیکیشن‌ها، دوربین و سایر قسمت‌ها صورت گرفته است. نکته جالب توجه دیگر این است که اندروید 13 پشتیبانی بهتری از گوشی‌های تاشو به عمل می‌آورد. از آنجا که گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به زودی معرفی و روانه بازار می‌شوند، می‌توان انتظار داشت که این بتا در آینده نزدیک برای آن‌ها هم منتشر شود.

سامسونگ همواره روی سرعت بخشیدن به عرضه آپدیت‌های خود متمرکز بوده است؛ خصوصاً برای One UI 5 که حدود یک ماه زودتر از One UI 4 در سال گذشته در دسترس قرار گرفت. به جز تغییرهای ظاهری نظیر تم، نسخه بتای رابط کاربری جدید سامسونگ سیستم نوتیفیکیشن جدیدی را ارائه می‌دهد. در این سیستم تازه، برنامه‌ها قبل از ارسال نوتیفیکیشن باید از کاربران اجازه بگیرند.

نسخه بتای رابط کاربری One UI 5

در زمینه امنیت هم باید گفت که این رابط کاربری حالا ارزیابی امنیتی انجام می‌دهد. همچنین این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند تا برای هر برنامه زبان دلخواه خود را تعیین کنند. علاوه بر تمام این‌ها، در اندروید 13 به اندازه‌، رزولوشن و تراکم پیکسل نمایشگرهای اصلی و ثانویه گوشی‌های تاشو توجه خواهد شد.

نسخه بتای One UI 5 هم‌اکنون در دسترس کاربران گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 در ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و آلمان قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*