یوزپلنگ ایرانی

پیام ایرانسل به عابران زیستگاه یوزپلنگ ایرانی برای حفاظت از این گونه جانوری

ایرانسل طی همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست به عابران زیستگاه یوزپلنگ ایرانی پیامی را برای حفاظت از این گونه جانوری ارسال می‌کند.

اپراتور ایرانسل در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود قصد دارد طی همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست و سمن‌های فعال این حوزه به آن دسته از افرادی که از زیستگاه یوزپلنگ ایرانی عبور می‌کنند، پیامی را برای حفاظت از این گونه جانوری ارسال کند.

پیام ایرانسل برای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی

از آنجایی که تصادف‌های جاده‌ای به عنوان دومین عامل تلفات یوزپلنگ ایرانی محسوب می‌شوند و جاده میامی-عباس‌آباد نیز در استان سمنان از میان مهم‌ترین زیستگاه یوزپلنگ ایرانی می‌گذرد، اپراتور ایرانسل طرحی را در نظر گرفته تا از ابتدای شهریور ماه 1401 به افرادی که از زیستگاه این گونه ارزشمند عبور می‌کنند، پیامی را ارسال کند تا آنها در زمان تردد در این منطقه با احتیاط رانندگی کنند.

اپراتور ایرانسل طی سال‌های اخیر برای کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی و همچنین محرومیت‌زدایی ارتباطی در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم اقدامات متعددی را به انجام رسانده است.

از مهم‌ترین اقدامات ایرانسل در این حوزه می‌توان به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای نوپا، راه‌اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان مخصوص ناشنوایان با هدف تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب، اهدای بسته‌های اینترنت رایگان به اقشار مختلف در دوران شیوع ویروس کرونا و احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب‌دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش ردپای کربن اشاره کرد.

ایرانسل در سال قبل برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطی ایران با انتشار گزارش پایداری کسب‌وکار به بررسی آثار اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب‌وکار ایرانسل بر جامعه ایران پرداخت. در این گزارش شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های ایرانسل در پایش و مدیریت تاثیرات اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی کسب‌وکار نیز مرور شد.

گفتنی است اپراتور ایرانسل در تاریخ 31 مرداد 1401 برای دومین سال متوالی در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی توانست نشان عالی ۶ ستاره مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را از آن خود کند. همچنین ایرانسل با کسب این دو نشان در جایگاه برتر برگزیدگان این جشنواره جای گرفت و بالاترین نشان این جشنواره در حوزه مسئولیت اجتماعی را به خود اختصاص داد.