اپل واچ پرو تماس ماهواره ای

اپل واچ پرو هم مثل آیفون ۱۴، تماس ماهواره ای را ارائه خواهد کرد

گزارشگر بلومبرگ می‌گوید ساعت هوشمند اپل واچ پرو – Apple Watch Pro قابلیت تماس ماهواره ای را در اختیار کوهنوردان قرار خواهد داد.

در طول سالی که گذشت بارها و بارها شایعاتی در خصوص اینکه اپل مشغول کار روی ارائه قابلیت تماس ماهواره ای در آیفون است را شنیده‌ایم. در ابتدا شایعه شده بود که این قابلیت روی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ ارائه می‌شود و حالا آن را در مورد آیفون ۱۴ می‌شنویم. در حالی که این قابلیت به کاربران آیفون اجازه می‌دهد در نقاطی که به خدمات سیم کارت خود دسترسی ندارند بتوانند درخواست کمک اورژانسی کنند، حالا شنیده می‌شود که اپل واچ پرو هم مثل آیفون ۱۴ اپل به تماس ماهواره ای مجهز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت ارتباط ماهواره ای آیفون 14 در جایی که 4G و 5G پوشش ندارد هم آنتن می‌دهد

این اطلاعات توسط مارک گورمان، خبرنگار بلومبرگ منتشر شده است. به گزارش این ژورنالیست، نسل جدید معرفی نشده‌ای از اپل واچ ضد ضربه به نام Apple Watch Pro می‌تواند به قابلیت تماس ماهواره ای مجهز شود. گورمان در گزارش خودش آورده است:

این کمپانی ایده‌ی ارائه قابلیت‌های ماهواره‌ای در ساعت‌های هوشمند خودش را مورد بحث قرار داده است که می‌تواند در مقاوم‌ترین اپل واچ به نام Apple Watch Pro ظهور پیدا کند.

این یک گام جلوتر از قابلیت‌های آیفون و اپل واچ فعلی برای تماس سریع به سرویس‌های اورژانسی و ارسال موقعیت مکانی شما به آن‌ها است. و این‌ها اولین برنامه‌های اپل برای استفاده از فناوری ماهواره‌ای است. در نهایت کاربران می‌توانند در هر جایی که هستند، بر بستر لینک‌های ماهواره‌ای به اینترنت جهانی دسترس پیدا کرده و تماس تلفنی عادی برقرار کنند. ترکیب شبکه‌های پرسرعت 5G و خدمات ماهواره‌ای می‌تواند روزی آیفون را به قدرتمندترین دستگاه ارتباطی جهان تبدیل کند.

البته گورمان خاطرنشان کرده است که قابلیت تماس ماهواره ای در اولین نسل اپل واچ پرو ارائه نخواهد شد. اما چه انتظاری از اولین نسل اپل واچ پرو داریم؟

انتظارها از اپل واچ پرو

اپل واچ پرو تماس ماهواره ای

اپل ۱۶ شهریور ماه میزبان رویدادی است که در آن از گوشی‌های جدید آیفون ۱۴ به همراه ساعت هوشمند اپل واچ سری ۸ رونمایی خواهد کرد. اما در کنار آن از نسل جدید اپل واچ SE به همراه مقاوم‌ترین اپل واچ به نام «اپل واچ پرو» با طراحی ضد ضربه نیز رونمایی می‌کند. گورمان می‌گوید طراحی این ساعت با سری ۸ متفاوت است، اگرچه مشخص نیست آن هم مثل آیفون‌ها لبه‌هایی تیز دارد یا به خاطر ضد ضربه بودن اپل آن را کمی انحنا بخشیده است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن با اپل واچ سری ۸ متریالی است که برای ساخت آن استفاده شده است. در حال حاضر اپل واچ را می‌توانید در سه نسخه آلومینیومی، فولاد ضد زنگ و تیتانیومی خریداری کنید. این درحالیست که اپل واچ Pro از فرمول مستحکم‌تر تیتانیوم ساخته شده است تا بتواند مقاومت بیشتری را در برابر سقوط و ضربات ارائه کند.

کوهنوردی

این محصول در کنار طراحی بزرگ‌تر، از عمر باتری بهبود یافته‌تری نیز بهره‌مند خواهد شد. عمر باتری طولانی‌تر یکی از خواسته‌های ورزشکاران رشته‌های هیجان‌آور و خطرناک از اپل است و به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد به این خواسته جامع عمل بپوشاند.

این ساعت هوشمند جدید مثل سری ۸ از سنسور دماسنج بدن برخوردار خواهد بود. شاید این سنسور نتواند کاملاً دقیق دمای بدن کاربر را بسنجد، اما وقتی تغییر در دمای بدن آن را تشخیص دهد فوراً به او هشدار خواهد داد. سپس می‌توانید دمای دقیق بدن خود را با یک دماسنج اندازه‌گیری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*