دستگاه آندوسکوپی

آخرین قیمت خرید دستگاه آندوسکوپی پزشکی دست دوم در بازار

امروزه از دستگاه آندوسکوپی گوش در بسیاری از مراکز درمانی استفاده می‌شود و به دلیل گران بودن این دستگاه حتی نوع دست دوم آن نیز در مدل‌های جدید صنعتی در بازار وجود دارد که می‌توانید به مراکز فروش در سراسر ایران مراجعه کرده و بهترین نوع دستگاه اندوسکپی را خریداری کنید.

این دستگاه در حقیقت یک دستگاه برای گوش و کم حجم بوده که با استفاده از آن می‌توان به طور کامل گوش افراد را معاینه کرد که می‌تواند از بروز بیماری‌های احتمالی دکتر را با خبر سازد.

با استفاده از سیم بسیار کوچکی که دارد می‌تواند گوش را به طور کامل مشاهده کند و به پزشک برای تشخیص درست کمک می‌کند.

نوعی دیگر از دستگاه آندوسکوپی دست دوم وجود دارد که می‌تواند به انواع تلفن‌های همراه متصل شده و توسط صفحه نمایش موبایل از انواع التهابات و بیماری‌های احتمالی دکتر را باخبر سازد در حقیقت همان خواص و دقت مدل‌های دیگر را دارد.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی توانسته‌ایم دستگاه آندوسکوپی دست دوم در مدل‌های جدید و با دقت بیشتری را بسازیم که راحت‌تر می‌توان به درمان و پیشگیری انواع بیماری‌ها پرداخت و از این رو خرید دستگاه آندوسکوپی بیش از پیش رواج یافته است.

این نوع جراحی‌ها که امروزه انجام می‌دهند توسط آندوسکوپی گوش، معمولا به صورت سرپایی انجام می‌شود.

و ترجیحا بدون بیهوشی صورت می‌گیرد، ولی در بعضی موارد به دلیل این که بیمار بدون حرکت باشد بیهوشی انجام می‌دهند که در این نوع موارد بیمار درد زیادی احساس نمی‌کند.

امروزه از پانسمان‌هایی که برای گوش استفاده می‌شد خبری نیست. همچنین جراحی قاعده جمجمه نیز از طریق آندوسکوپی گوش صورت می‌گیرد.

دستگاه آندوسکوپی گوش دست دوم

این دستگاه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در مطب پزشک معالج بدون نیاز به روش‌های قبلی که به وسیله جراحی در جهت تشخیص آسیب‌ها صورت می‌گرفت انجام می‌شود و بدون کوچک‌ترین برش سطحی این عمل تشخیص مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان تمام زوایا و قسمت‌های داخلی گوش را به راحتی توسط مانیتوری که دارد مشاهده نمود و مشکل بیمار را به راحتی مورد برسی قرار داد.

دوران نقاهتی با این روش از عمل سرپایی وجود ندارد و هیچ‌گونه اذیتی بیمار به سبب انجام این عمل نخواهد داشت. حال اگر بخواهیم از مزایا و معایب این دستگاه صحبت کنیم بدین‌گونه است که:

مدت زمان برسی توسط این دستگاه بسیار کوتاه‌تر از سایر دستگاه‌های نسل قدیم است.

در حین برسی با این نمونه دستگاه‌های امروزی نیازی به برش‌های عمیق نیست و به نسبت سایر شیوه‌هایی که صورت می‌پذیرد وجود نخواهد داشت.

این دستگاه به دلیل عدم نیاز به اشعه‌ها و پرتوهای مضر که صورت می‌گیرد برای برسی مشکلات بانوان باردار بهترین گزینه است و به راحتی با هیچ‌گونه آسیبی به مادر و جنین این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود.

دستگاه آندوسکوپی

امروزه با توجه به قیمت بالایی که تمامی دستگاه‌ها بالاخص دستگاه آندوسکوپی گوش دارد دستگاه آندوسکوپی دست دوم نیز به فروش می‌رسد و شما می‌توانید این دستگاه را متناسب با نیاز مجموعه خود تامین نمایید.

شاید این تاریخچه برای شما نیز جالب باشد که این دستگاه زمان زیادی نیست که در جهت تشخیص و درمان روی کار آمده و تنها قدمت آن 25 سال است که با تولید آن در عرصه پزشکی تحولی عظیم صورت گرفته است. حال اگر شما قصد خرید دستگاه آندوسکوپی گوش به صورت دست دوم و کار کرده را دارید باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که مواردی از آنها بدین صورت می‌باشد که:

توجه به شکل ظاهری دستگاه و مدل خریداری شده آن

گرفتن ضمانت نامه‌های کتبی در جهت تضمین اصالت و سلامت دستگاه

کارایی و سال تولید دستگاه نیز بسیار حائز اهمیت است زیرا در صورت خرابی ممکن است قطعات آن دیگر تولید نشود و این امر موجب می‌شود تا دستگاه شما بلا استفاده باشد.

دستگاه آندوسکوپی پزشکی

در گذشته برای برخی عمل‌های جراحی خطاهای بسیار زیادی رخ می‌داد از این جهت که ممکن بود در عمل جراحی نیاز به شکافت بزرگ‌تری نبوده باشد یا این که در موقع تصمیم‌گیری اگر تمرکز لازم را نداشت ممکن بود به اشتباه کاری را انجام دهد که جبران آن بسیار سخت باشد.

امروزه بسیاری از عمل‌ها با سرعت بالا و در کنار سرعت با تشخیص راحت‌تر و درست‌تری نسب به گذشته صورت می‌گیرد که این نشان دهنده اهمیت این دستگاه‌ها است.

دستگاه آندوسکوپی

بیشتر پزشکان برای کمک گرفتن و اطمینان بالا از دستگاه لیپوساکشن استفاده می‌کنند و برخی از عمل جراحی صورت گرفته به همراه دستگاه بوده تا سطح ایمنی بیشتری را ایجاد کند و از بروز مشکلاتی همچون برش‌های زیادی و غیره جلوگیری شود و همچنین لازم به ذکر است که قیمت دستگاه آندوسکوپی پزشکی از سایر نمونه‌های آن بالاتر است.

روش استفاده دستگاه آندوسکوپی به صورتی است که یا با برش کوچک روی بدن دوربین را داخل بدن می‌فرستند یا با استفاده از راه‌های ورودی طبیعی مانند دماغ، دهن و غیره این کار را انجام می‌دهند. با استفاده از این روش پزشکان به راحتی تصمیم می‌گیرند و در صورت نیاز همان‌طور که در حال مشاهده کردن اعضای داخلی هستند می‌توانند با قیچی و پنس تعبیه شده در انت‌های آندوسکوپ عمل جراحی را نیز انجام دهند یا در صورت بروز مشکلاتی در داخل بدن از آن نمونه‌برداری کنند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*