روغن ریسینگ پایه ایرانول

جامع ترین راهنمای خرید روغن ریسینگ پایه ایرانول

امروزه بهترین روش برای این که سلامت موتور اتومبیل خود را تضمین کنید خرید روغن ایرانول ریسینگ است. روغن ایرانول پایه مناسب همه فصول خواهد بود که در دماهای بالا بسیار مورد اطمینان است. این محصول به خاطر استفاده در صنعت خودرو گزینه مناسبی برای افزایش طول عمر موتور می‌باشد.

موتور خودرو که نسبت به موقع‌هایی باید تعویض بشود از این کار توجه نکنید باعث خراب شدن اجزای این قسمت اتومبیل می‌شود در ضمن باید اشاره کرد که هر چه اصطکاک بین قسمت داخلی موتور بیشتر باشد باعث خواهد شد تا روغن موتور زودتر خراب شود.

ریسینگ

روغن معدنی به خاطر این که از نفت خام به دست می‌آید به خاطر همین دارای ترکیبات مفید و سالم برای موتور خودرو می‌باشد. در ضمن باید خاطر نشان کرد که نسبت محصولات دیگر به خاطر قیمت ارزان‌تر خرید روغن ایرانول بیشتر است.

به این دلیل که مدت زمان کمتری نسب به هم نوع‌های خودش دارد و به خاطر این که ترکیبات درون نسبت به کارایی ویژگی کمتری را دارا می‌باشد. روغن ایرانول که یک نوع روغن مصنوعی محسوب خواهد شد نسبت به روغن معدنی کیفیت بالاتری دارد.

از نظر قیمت هم روغن ایرانول به علت پر طرفدار بودنش و کارایی زیاد متفاوت می‌باشد. این موضوع باعث شده است که بسیار مورد توجه عموم قرار بگیرد.

روغن ایرانول به خاطر ترکیبات شیمیایی درون خود باعث شده است تا سلامت موتور خودرو را تضمین کند. همچنین به خاطر این که اجزای موتور کاملا در حال تحرک خواهد بود دمای آن همیشه تغییر می‌کند تا بخاطر همین کیفیت روغن ایرانول به هیچ عنوان کم نمی‌شود.

روغن ایرانول ریسینگ

انجین یا همان موتور خودرو یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین بخش وسیله نقلیه شما محسوب می‌شود. روغن ایرانول ریسینگ برای کسانی به موتور خود اهمیت می‌دهند و عاشق وسیله نقلیه خود هستند گزینه بسیار مناسبی برای موتور آنها خواهد بود، چرا که عملکرد موتور شما را تا حد بسیار بالایی بهبود می‌بخشد و از فرسایش و آسیب دیدگی آن جلوگیری می‌کند.

اما برای این که بفهمیم روغن موتور چه تاثیری در عملکرد انجین دارد بهتر است با ساختار یک موتور بیشتر آشنا شویم و بدانیم یک موتور چگونه کار می‌کند و چه اقداماتی را برای این که موتور ما کمتر خسته شود و همیشه سرحال باشد انجام داد.

ریسینگ

این روغن موتور که از نوع ریسینگ می‌باشد و تولید شرکت ایرانول است محصول بسیار خوبی است که در انواع خودروها از روغن ایرانول ریسینگ می‌توان استفاده کرد و باید بتواند گرانروی خود را در تمام طول مدت استفاده از آن روغن حفظ نماید و هیچ اکسیداسیونی در موتور اتفاق نیفتد.

برای این موارد بهتر است از روغن دنده ایرانول و روغن ایرانول ریسینگ استفاده کنیم که قیمت نوع 5 لیتری آن بسیار مناسب‌تر است این روغن علاوه بر رعایت موارد بالا در موتور باعث پاک شدن موتور از رسوبات حاصل از احتراق و جلوگیری از ساییدگی موتور نیز می‌شود.

اکسیداسیون در موتور یعنی برخی از قسمت‌های موتور دچار زنگ‌زدگی شود و همان طور که می‌دانید زنگ زدگی به دلیل تماس اکسیژن با فلز است، اما بد نیست بدانید فرمول شیمیایی اکسیژن O2 است.

روغن پایه ایرانول

روغن‌های موتور دارای کیفیت‌های متفاوت می‌باشد البته سطح کیفی روغن موتور با استانداردهای متفاوت بیان می‌گردد روغن موتور ایرانول از روغن‌های با کیفیت می‌باشد و برای هر نوع خودرویی سبک و سنگین مناسب است.

این روغن بسیار خالص و مرغوب است. روغن‌های پایه دارای خصوصیات متفاوتی می‌باشد که از امتیاز این روغن‌ها می‌توان به مواردی از قبیل روانکاری تجهیزات، نگهداری از قطعات، تراشکاری، عملیات حرارتی و غیره اشاره نمود.

ریسینگ

همانطور که قبلا نیز گفتیم روغن پایه ایرانول به روغنی می‌گویند که پایه اصلی برای روان کارها می‌باشد جزو سازنده و به وجود آورنده انواع از روغن روانکار می‌باشد که در تمام خودروها استفاده می‌گردد. محصولات بسیاری از جمله گریس‌ها، روغن موتور، مایعات فرآوری فلز به دست می‌آید. این روغن از پالایشگاه نفت حاصل می‌شود و دارای انواع مختلفی است.

از جمله روغن پایه معدنی به طور مستقیم از پالایشگاه نفت خام به دست می‌آید، روغن پایه طبیعی که نقطه ریزش بالایی دارد و سنتزی نیز از انواع دیگر روغن‌های پایه می‌باشد که از ترکیب یک یا چند جز آلی مشخص با وزن مولکولی کم تولید می‌شود مجموعه ما با مجهزترین و بهترین دستگاه و متخصصین با تجربه این محصول را با بالاترین کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*