نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

پوشش ویژه گجت نیوز از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

بیست و دومین دوره نمایشگاه خودرو مشهد از نهم شهریورماه در شهر مشهد برگزار خواهد شد. اخبار این نمایشگاه را می‌توانید از وبسایت گجت نیوز دنبال کنید.

این روزها برای عاشقان دنیای خودرو در ایران روزهای شلوغی است. پس از نمایشگاه خودرو شهر آفتاب و نمایشگاه تحول صنعت خودرو، حالا نوبت به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد رسیده تا توجه عاشقان خودرو را به خود جلب کند. این نمایشگاه از نهم شهریورماه در شهر مشهد و در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد چه خبر است؟

نمایشگاه‌های اخیری که در ایران برگزار شدند، خیلی هیجان‌انگیز نبودند. هر چند در نمایشگاه تهران مرسدس بنز به صورت غیررسمی حضور داشت اما این نمایشگاه، پر از خودروهای چینی شده بود که در آینده به بازار کشورمان وارد خواهند شد. ایران‌خودرو، سایپا، کرمان موتورز و دیگر شرکت‌های ایرانی هم در این نمایشگاه‌ها برخی از محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

نمایشگاه مشهد

نمایشگاه بین المللی مشهد

با این که خراسان رضوی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت خودرو کشور است اما انتظار نداریم در این نمایشگاه،‌ حال و هوای متفاوتی را شاهد باشیم. گفته می‌شود سرانجام چانگان یونی تی در این نمایشگاه به صورت رسمی در کشورمان معرفی خواهد شد و احتمالا شاهد معرفی خودروهای چینی بیشتری هم باشیم. احتمال این که ایران خودرو هم با ری‌را به نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد بیاید وجود دارد. رقیب ایران خودرو یعنی سایپا هم در این نمایشگاه حضور پررنگی خواهد داشت.

هنوز اطلاعات زیادی درباره این نمایشگاه رسانه‌ای نشده اما می‌دانیم شرکت‌های ایرانی سازنده خودرو و تعدادی از واردکنندگان بزرگ، در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

روزها و ساعت برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد

نمایشگاه مشهد

نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، روز نهم شهریورماه سال ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد. شما می‌توانید از ساعت چهار بعد از ظهر تا ساعت ده شب، از این نمایشگاه بازدید کنید. بهتر است بدانید این نمایشگاه روز دوازدهم شهریورماه به پایان خواهد رسید. این نمایشگاه در سالن‌های فردوسی، عطار و مفاخر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: سایپا در مشهد گرد و خاک می‌کند؛ بزرگ‌ترین سالن نمایشگاه خودرو مشهد در اختیار سایپا

گجت نیوز مانند دیگر نمایشگاه‌های مهم خودرویی، نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد را نیز به صورت ویژه پوشش خواهد داد و می‌توانید اخبار، ویدئو‌ها و تصاویر مربوط به این نمایشگاه را از وبسایت گجت نیوز دنبال کنید.