نمایشگاه خودرو مشهد

سایپا در مشهد گرد و خاک می‌کند؛ بزرگ‌ترین سالن نمایشگاه خودرو مشهد در اختیار سایپا

شرکت خودروسازی سایپا بزرگترین سالن نمایشگاه خودرو مشهد را در اختیار گرفته و قصد دارد با حضوری پررنگ و قدرتمند، برای رقبای خود خط و نشان بکشد.

به زودی نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد برگزار می‌شود و گروه خودروسازی سایپا برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور در این رویداد خودرویی دارد. این روزها اخبار جدیدی درباره معرفی محصول جذاب سایپا از برند چینی چانگان به گوش می‌رسد و ظاهرا نارنجی‌پوشان می‌خواهند این خودرو را در نمایشگاه مشهد رونمایی کنند.

برنامه‌های سایپا برای نمایشگاه خودرو مشهد

سایپا یکی از اصلی‌ترین حاضران در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد خواهد بود و قصد دارد حضور پررنگ و قدرتمندی را به منظور مشتری‌مداری و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خود در سراسر کشور در این رویداد داشته باشد. به همین منظور، بزرگ‌ترین سالن این نمایشگاه در اختیار سایپایی‌ها قرار گرفته است تا به نظر برسد این خودروساز داخلی می‌خواهد محصولات زیادی را در مشهد به نمایش بگذارد.

نمایشگاه خودرو مشهد

سایپا مدتی پیش در نمایشگاه خودرو شیراز نیز حضور پیدا کرده بود. این شرکت تولید و عرضه محصولات جدید خود را به صورت جدی پیگیری می‌کند که خودرو جذاب و چینی چانگان یونی تی یکی از آنها خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود گروه خودروسازی سایپا، شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله پارس خودرو، زامیاد، سایپا دیزل، سایپا یدک، ستکو، رایان سایپا، ایندامین، خدمات فنی رنا، فنرسازی زر و رادیاتور ایران را نیز به مشهد بیاورد و دستاوردهای مختلف خود را در این نمایشگاه بین‌المللی به معرض نمایش بگذارد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد از روز نهم شهریور 1401 آغاز می‌شود و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 16 تا 22 این روزها به محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد رفته و از این نمایشگاه بازدید کنند. سایپا در نمایشگاه مشهد، سالن 4 هزار متری عطار که بزرگترین سالن نمایشگاه است را در اختیار دارد. علاوه بر سایپا، انتظار می‌رود سایر خودروسازان و واردکنندگان خودرو نیز در این رویداد خودرویی حضور داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پوستر خیلی جالبه
    انگار قراره نیسان جی تی آر رو رونمایی کنن ولی جاش کوییک رو نمایی میکنن
    تناقض