آپشن های دیوانه کننده BMW i7

نگاهی به آپشن های دیوانه کننده BMW i7 + ویدیو

بی ام و آی 7 به عنوان سدان برقی و لوکس بی ام و از امکانات بسیار پیشرفته‌ای بهره می‌برد. در ادامه قصد داریم شما را آپشن های دیوانه کننده BMW i7 آشنا کنیم.

BMW i7 را باید یکی از پیشرفته‌ترین محصولات تولیدی بی ام و دانست که با امکانات پیشرفته خود توانسته نسبت به رقبای خود در سطح بالاتری قرار بگیرد. برخی از امکانات پیشرفته این سدان لوکس بی ام و در سایر محصولات جدید خودروسازان بزرگ دیده نمی‌شود و همین موضوع آن را به یک محصول منحصربه‌فرد تبدیل کرده است.

در همین راستا کانال یوتیوبی CarExpert با انتشار ویدیویی آپشن های دیوانه کننده BMW i7 را مورد بررسی قرار داده که در ادامه می‌توانید این ویدیو بسیار جذاب را مشاهده کنید:

ویدیویی از آپشن های دیوانه کننده BMW i7

همانطور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، باز شدن کلیه درها با کلید و همچنین چراغ‌های کریستالی بالایی به عنوان دو آپشن جذاب این سدان لوکس بی ام و محسوب می‌شوند. در واقع هر بار که خودرو روشن می‌شود، این چراغ‌های جذاب با هنرنمایی خود به راننده خوش‌آمد می‌گویند.

کلید مخفی تنظیم خروجی هوا نیز به عنوان یکی دیگر از امکانات هوشمند BMW i7 به شمار می‌رود که البته نسخه‌های بنزینی سری 7 جدید نیز از آن بهره می‌برند. این آپشن باعث شده تا کابین بی ام و آی 7 یکپارچه و لوکس به نظر برسد. ویدیویی که از کابین این خودرو منتشر شده به خوبی کاربرد این آپشن را نشان می‌دهد.

آپشن های دیوانه کننده BMW i7

در واقع بی ام و با استفاده از روشی هوشمندانه توانسته این کنترل‌ها را پنهان کرده و در زیر داشبورد تعبیه کند. از این رو کاربران بر خلاف رابط کاربری دیجیتالی و پیچیده تسلا سردرگم نخواهند شد و به کلیدهای ساده فیزیکی به راحتی دسترسی خواهند داشت.

روشن پنهان کردن این کنترل‌ها آنچنان هوشمندانه بوده که بدون تماشای ویدیو فوق نمی‌توان آنها را پیدا کرد. البته کنترل‌های سیستم تهویه این خودرو همانند تسلا در نمایشگر ارائه شده که برای کاربران آزاردهنده خواهد بود.

نمایشگر غول‌پیکر 31 اینچی با وضوح تصویر 8K به عنوان یکی دیگر از آپشن های دیوانه کننده BMW i7 محسوب می‌شود. این نمایشگر جزو جذاب‌ترین و باکیفیت‌ترین نمایشگرهای بازار محسوب می‌شود که از بالای سر سرنشینان عقب باز شده و محتواها را نشان می‌دهد.