بایوشاک کالکشن

فیلم بایوشاک توسط کارگردان The Hunger Games ساخته خواهد شد

جدیدترین فیلمی که اخبار ورودش به دنیای هالیوود شنیده می‌شود، فیلم بایوشاک است. آخرین اخبار منتشر شده نشان می‌دهند کارگردان The Hunger Games،‌فیلم مورد انتظار BioShock را خواهد ساخت.

شاید یکی از بهترین سری بازی‌های دنیای ویدئوگیم از نظر داستان و فضا، سری محبوب بایوشاک باشد. سال‌ها بود شایعه‌هایی درباره ساخته شدن فیلم بایوشاک شنیده می‌شد و سرانجام حالا، با انتخاب کارگردان این فیلم مورد انتظار،‌ می‌توان گفت به زمان اکران این فیلم از همیشه نزدیک‌تر شده‌ایم.

نتفلیکس می‌خواهد فیلم بایوشاک را بسازد. طبق گزارش ددلاین، فرانسیس لاورنس که سابقه کارگردانی هانگر گیمز را نیز در کارنامه خود دارد وظیفه کارگردانی این فیلم را به دوش می‌کشد. فیلم‌نامه نویس سینمایی BioShock نیز مایکل گرین خواهد بود.

بایوشاک

نتفلیکس از ماه فوریه اعلام کرده بود در حال همکاری با شرکت 2K است تا یک فیلم از سری بازی‌های بایوشاک توسعه دهد. از آن زمان نتفلیکس و استودیوهایی که در توسعه فیلم BioShock‌ نقش داشتند به دنبال نویسندگان و کارگردانانی درجه یک برای این فیلم بودند و حالا توانسته‌اند با لینک کردن کارگردان هانگر گیمز به بایوشاک،‌ خیال هواداران سری بایوشاک را راحت کنند.

چرا لاورنس بهترین گزینه برای کارگردانی فیلم بایوشاک است؟

فیلم‌های هانگر گیمز، در جهانی اتفاق می‌افتادند که قوانینی در آن‌ها در جریان بود که به شدت ظالمانه به نظر می‌رسیدند. اگر نگاهی به سری بایوشاک هم بیندازیم، می‌بینیم در این سری هم وارد جهانی کم‌شباهت به جهان خودمان می‌شویم که حاکمان ظالم در آن وجود دارند و جنگ‌هایی برای آزاد شدن انسان‌ها در جریان است.

فیلم بایوشاک

کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس فیلم سینمایی بایو شاک

لاورنس سابقه ساختن یک فیلم سینمایی پرفروش و جذاب را از یک کتاب پرفروش دارد و حالا باید سراغ یک بازی تقریبا بی‌نقص برود که برای اکثر گیمرها، اثر قابل احترامی است. اگر لاورنس بتواند موفقیتش با هانگرگیمز را تکرار کند و از داستان غنی بایوشاک، بیشترین بهره را ببرد، ممکن است بهترین فیلم الهام گرفته شده از بازی‌های ویدئویی در تاریخ را بسازد.

داستان فیلم Bioshock چه خواهد بود؟

این فیلم هنوز مراحل پیش تولیدش را هم آغاز نکرده و پس از پایان پروژه‌های فعلی کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس فیلم بایوشاک، مراحل پیش‌تولید این اثر رسما آغاز خواهد شد. بهتر است بدانید لارنس فعلا درگیر پروژه پیش‌درآمد هانگر گیمز است. با این که هنوز برای اظهار نظر درباره داستان فیلم بایوشاک کمی زود است اما می‌توان با دقت به داستان‌ بازی‌های این سری، پیش‌بینی‌هایی داشت.

Bioshock: The Collection

با توجه به این که استفاده مستقیم از داستان بازی می‌تواند فیلم را برای بسیاری از طرفداران سری اسپویل کند، به احتمال زیاد داستان فیلم Bioshock کاملا جدید خواهد بود؛ داستانی که حداقل به صورت مستقیم در سری بازی‌های بایو شاک استفاده نشده باشد.

داستان بازی‌های این سری همیشه در یک دیستوپیا در جریان بوده و قهرمان داستان، در باید در یک داستان پیچیده با اتفاقات غیرقابل پیشبینی،‌ به مسیر خود ادامه دهد؛ پس می‌توان انتظار چنین تم داستانی را از فیلم بایوشاک هم داشت. همچنین مضامین اجتماعی و روانشانسی، همیشه پای ثابت سری بایوشاک بودند و می‌توان انتظار داشت این مضامین،‌ در BioShock نت‌فلیکس هم حضور پررنگی داشته باشند.

در پایان بهتر است با یک خبر بد برای طرفداران سری بایوشاک، این مطلب را به پایان برسانیم! در سال ۲۰۰۸ میلادی، قرار بود فیلمی بر اساس بایوشاک ساخته شود که حتی فیلم‌نامه آن هم به صورت کامل نوشته شد اما در نهایت،‌ ساخته شدن این فیلم کنسل شد. چند سال بعد هم قرار بود فیلمی دیگر بر اساس این بازی ساخته شود که ساخت آن فیلم هم بدون نوشته شدن فیلم‌نامه کنسل شد. در سال‌های اخیر هم زمزمه‌های زیادی از ساخت فیلمی بر اساس این بازی شنیده می‌شده اما همیشه، این شنیده‌ها تکذیب می‌شدند.

به نظر شما این بار فیلم بایو شاک ساخته خواهد شد یا ساخته شدن این فیلم باز هم کنسل می‌شود؟ نظر خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*