آپدیت جدید هواوی واچ GT 3 و GT Runner

هواوی واچ GT 3 و GT Runner ، به سوئیچ ماشین تبدیل می‌شوند

با آپدیت جدید هواوی واچ جی تی 3 و جی تی رانر – GT 3 و GT Runner کاربران می‌توانند از آن‌ها به عنوان سوئیچ خودرو و کلید خانه استفاده کنند.

هواوی آپدیت سفت‌افزاری 2.1.0.399 سیستم عامل HarmonyOS را برای هواوی واچ GT 3 و GT Runner منتشر کرد. این آپدیت قابلیت‌های جذابی را با خود به دنبال می‌آورد که به عنوان مثال می‌توان به قابلیت سوئیچ خودرو اشاره کرد. کاربران با این قابلیت می‌توانند درب خودروی خود را باز کنند یا کنترل کل خودرو را از راه دور در دست بگیرند.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT Runner

قابلیت سوئیچ خودرو برای این ساعت‌های هوشمند متعلق به خودروی AITO M5 ساخته خود هواوی است. دارندگان هواوی واچ به لطف این قابلیت توانایی کنترل خود از راه دور را خواهند داشت؛ مثلاً می‌توانند فقط با یک ضربه درب‌ها را باز کنند. در ضمن قابلیت سوئیچ خودروی NFC برای خودروهای خودروساز چینی BYD هم افزوده شده است.

با توجه به توضیحات رسمی هواوی، کاربران هواوی واچ GT 3 و GT Runner همچنین می‌توانند از ساعت‌های هوشمند مذکور به عنوان کلید درب خانه خود هم استفاده کنند. فقط کافی است با ساعت خود قفل درب را لمس کنند تا بلافاصله باز شود. البته فقط قفل‌های هوشمند هواوی با نام‌های Huawei Smart Door Lock و Huawei Smart Door Lock Pro از این قابلیت برخوردارند.

لازم به ذکر است که قابلیت باز کردن درب خودرو و خانه با هواوی واچ فقط در چین در دسترس قرار گرفته و باید از بخش Wallet در برنامه Sports Health فعال‌سازی شود.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT 3

گذشته از این‌ها، این آپدیت جدید بهینه‌سازی‌هایی را به همراه دارد. برای مثال، دقت تشخیص فاصله و حالت شنا بیشتر شده و قابلیت تعیین چندین بازه زمانی برای حالت Do Not Disturb اضافه شده است. همچنین کاربران حالا می‌توانند با چرخاندن دایره چرخان یا همان تاج ساعت و فشردن ترکیب دکمه پایین، یک تمرین دویدن سفارشی یا برنامه دویدن هوشمند را اجرا کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*