روپوش پزشکی

تولید کننده روپوش پزشکی سبز بارداری

در صنعت درمانی و بهداشتی، وجود این روپوش‌های سبز و سفید و آبی و غیره دارای اهمیت بالایی هستند؛ چرا که یکی از مهم‌ترین عوامل برای محافظت از پزشکان و پرستاران در برابر برخوردهای مستقیم و غیر مستقیم با مواد خطرناک و مضر همین روپوش‌های پزشکی هستند.

این روزها از پارچه‌های مختلفی برای تولید این روپوش‌های پزشکی وجود دارد که با دو مورد از پرکاربردترین آنها آشنا می‌شویم.

تترون اولین مورد از این پارچه‌ها می‌باشد که به خاطر به صرفه بودن محبوبیت زیادی هم دارد و در دو نوع نازک و ضخیم موجود است که برای مرغوبیت روپوش پزشکی سبز باید از مدل‌های ضخیم آن استفاده شود؛ اما اگر بخواهید روپوشی با وزن سبک داشته باشیم بهتر است از مدل‌های نازک‌تر آن استفاده کنید.

نوع دیگر از این دست پارچه‌ها، پارچه ترگال است که روپوش‌های پزشکی با آن دوخته می‌شود و دارای دو نوع ساده و کج راه می‌باشد که برای دوختن لباس‌های بیمارستانی هم استفاده می‌شوند.

پارچه‌های دیگری هم وجود دارند که در مقایسه با این دو مدل کاربرد و صرفه کمتری دارند؛ به عنوان مثال می‌توان به فلامنت، ویسکوز و اسپان اشاره کرد.

تولید کننده روپوش پزشکی

پوشیدن این نوع لباس‌های یا به اصطلاح روپوش‌های پزشکی از گذشته تا بدین روز مورد استفاده بوده است و به عنوان روپوش‌های آزمایشی سینا تهیه می‌شوند که این برند تولید کننده عمده این محصولات است که بیشتر این روپوش‌های با رنگ سفید متخصصین و افرادی که در آزمایشگاه مشغول هستند استفاده می‌کنند. از این رو این لباس را با رنگ سفید و از جنس و الیافی مانند پنبه کتان یا پلی استر می‌باشد که آن را قابل شست‌وشو کرده است.

روپوش پزشکی

علاوه بر استفاده مکرر این روپوش‌های پزشکی بصیرت که توسط تولید کننده روپوش پزشکی عرضه می‌شود در کشور ما در بعضی کشورها مانند آرژانتین و اروگوئه از آن به عنوان نمادی استفاده می‌شود که توسط دانشجویان و معلمان به کار گرفته می‌شود. همچنین معلمان در کشورهای مختلفی مانند ایران از در امان ماندن از گچ‌ها از این روپوش استفاده می‌کنند. اگر بخواهیم از قدمت روپوش‌های سفیدی که استفاده می‌شود بگوییم در حدود 1800 سال پیش روپوش‌های سفید به دلیل نماد پاکیزگی به میان آمد در مناطق و کتب دیگری آمده است که جراحان و پزشکان بیش از 100 سال است که از این لباس استفاده می‌کنند.

در علم پزشکی از انواع وسائل و لزومات استفاده می‌شود و کاربردهای زیادی هم دارند، اما باید دانست روپوش پزشکی مدل‌دار ترمه از جمله پیداترین و مهم‌ترین اجزای بخش پزشکی است که بیشترین عامل است که افراد را در ظاهر اولیه و رویارویی با پزشکان درک می‌کنند. باید این موضوع را مد نظر داشت که ما با توجه به نیازهایی که در این زمینه داریم می‌توانیم تولیدات خود را حداکثری اضافه کرده و به میادین اقتصادی بفرستیم.

پس باید با به‌کارگیری توانایی صد درصدی گام‌های بلندی در این خصوص برداریم و پیشگامانه به سمت هدف حرکت کنیم.

روپوش پزشکی بارداری

در بیمارستان پوشیدن روپوش پزشکی شیک بارداری برای خانم‌های باردار ضروری است و بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان‌ها این نوع لباس‌ها را در اختیار بیماران قرار می‌دهند و بیشتر این لباس‌ها از جنس ترگال هستند و رنگ سفید متداول‌ترین رنگ در تولید این محصولات است.

روپوش پزشکی

انواع روپوش‌های بارداری برای محیط‌های کار نیز برای خانم‌های باردار در بازار وجود دارد که دارای بندی است که می‌توانند اندازه دور شکم را تنظیم کنند، روپوش پزشکی بارداری سایزهای مختلفی دارند و بانوان می‌توانند با توجه به ماه بارداری انواع این لباس‌ها را تهیه نمایند و طراحی آن به صورتی است که پرسنل باردار شاغل در بیمارستان‌ها و محیط‌های بهداشتی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

همانطور که پیش‌تر گفتیم مدل‌های متنوعی از روپوش‌های پزشکی در بازار وجود دارند و روپوش پزشکی کوتاه یکی از انواع این لباس‌ها است که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند این نوع پوشش را تهیه نمایند.

استفاده از پارچه‌های ضد حساسیت در فرایند تولید این محصولات باعث شده که افراد مختلفی بتوانند از این محصولات استفاده کنند و از این جهت نگرانی وجود ندارد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*